گوناگون

«وضعيت سفيد» حميد نعمت ا... ميني سريال شد

پارسینه: «وضعيت سفيد» براي پخش در هفته دفاع مقدس در قالب يك ميني سريال شش قسمتي روي آنتن مي رود.

مجموعه تلويزيوني «وضعيت سفيد» به كارگرداني حميد نعمت ا... و نويسندگي هادي مقدم دوست براي پخش در هفته دفاع مقدس در قالب يك ميني سريال و در شش قسمت 90 دقيقه اي از جمعه تا جمعه هفته ی دیگر- به جز يكشنبه- از ساعت 20: 16 روي آنتن شبكه سوم سيما رفت. اين سريال در سال 90 روي آنتن شبكه سه رفت و با استقبال خوبي نيز از سوي مخاطبان مواجه شد.

افسانه بايگان، پوراندخت مهيمن، افسانه چهره آزاد، ابوالفضل پورعرب، رابعه مدني، ليندا کياني، سهيلا گلستاني، مونا احمدي، سارا همتي، حميرا رياضي، عزت ا... مهرآوران، اصغر نقي زاده، اسماعيل سلطانيان، عباس غزالي، يونس غزالي، شهين تسليمي، يونس کفاشيان، ناصر شهرياري، سپهر حيدري نژاد، عرفان ابراهيمي و... بازيگران اصلي اين سريال هستند.

در خلاصه داستان «وضعيت سفيد» آمده: به هنگام شروع موشک باران هاي تهران از زمستان 1366، اعضاء خانوادة پر جمعيت که تقريباً همه با هم قهرند و اختلاف دارند براي دوري از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستايي در حومه تهران مي شوند. روستايي که مدرسه اصلي آن تبديل به محل اسکان بخشي از اهالي جنگزده، شده است. استقرار اين خانواده در باغ و هم جواري آنها با مردم روستا که در اوج همدلي به سر مي برند، حوادث گوناگوني را براي اين خانواده رقم مي زند... .

محمدرضا شفيعي تهيه كننده اين مجموعه است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد