گوناگون

تکذیب پخش فیلم «فرزند چهارم» از تلویزیون

پارسینه: مدیر روابط عمومی فارابی با تکذیب خبر پخش فیلم «فرزند چهارم» از تلویزیون گفت: فیلم سینمایی «فرزند چهارم» در زمان مناسب در ایران و در سطح جهان به نمایش درخواهد آمد.

، جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی و مشاور اجرایی بنیاد سینمایی فارابی درباره پخش فیلم «فرزند چهارم» از یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفت: خبر پخش فیلم از یکی از شبکه‌های تلویزیونی که متاسفانه در فضای مجازی منتشر شده است کذب محض است.

فیلم تولید بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت جمعیت هلال احمر است باتوجه به پتانسیل مناسب فیلم برای اکران در سطح بین‌الملل برای اکران آن برنامه ریزی مناسبی صورت خواهد گرفت تاعلاوه بر اکران مناسب در ایران در سطح بین الملل نیز به نمایش درآید.

وی درباره زمان نمایش و دفتر پخش فیلم توضیح داد: پس از جشنواره فیلم فجر بسیاری از پخش کنندگان علاقمند به نمایش فیلم‌های تولید شده بنیاد فارابی بودند که فارابی در حال رایزنی است تا بتوانیم دفاتر مناسبی برای فیلم های تولید شده در نظر بگیریم.

گودرزی ادامه داد: فیلم «فرزند چهارم» نیز از دفاتر مختلف درخواست شده است. علاوه بر بنیاد فارابی، جمعیت هلال احمر نیز برنامه خاصی برای اکران آن دارد تا فیلم به صورت مناسب و شایسته نمایش داده شود و بتواند مخاطب را به خوبی با خود همراه کند. هنوز دفتر پخش و زمان نمایش فیلم مشخص نشده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: روند نمایش فیلم در تلویزیون به گونه‌ای است که پس از اکران فیلم در سینماهای کشور، برای پخش از تلویزیون ارایه می‌شود و «فرزند چهارم» نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از نمایش مناسب آن در سینماهای کشور درباره پخش آن از رسانه ملی تصمیم گیری خواهد شد.

«فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان در جشنواره سی و یکم فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست نظر کارشناسان و داوران را به خود جلب کند. فیلم در سومالی می‌گذرد و بازیگرانی چون مهدی هاشمی، حامد بهداد، مهتاب کرامتی ایفای نقش‌های اصلی را برعهده دارند.



در خلاصه داستان فیلم آمده است: فیلم «فرزند چهارم» سفری است به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیرو دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید.



منبع:افكار نيوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد