گوناگون

شبکه ورزش ۸ میلیارد بدهی دارد!

شبکه ورزش 8 میلیارد بدهی دارد!

پارسینه: سیاست جدیدی که دوستان در این شبکه در پیش گرفته اند استفاده از تهیه کنندگانی است که از وضعیت مالی خیلی خوبی نسبت به سایرین برخوردارند تا بدین ترتیب ضمن...

به گزارش پارسینه، بعد از اجرای سیستم پخش دیجیتال و گسترش این سیستم در ایران تعداد شبکه‌های سراسری افزایش یافت . پس از افتتاح شبکه مستند، شبکه شما، شبکه بازار و شبکه نمایش، پخش آزمایشی شبکه ورزش از اول فروردین ۱۳۹۱ شروع و در حالی که ۲۸ تیرماه۱۳۹۱ با حضور محموداحمدی نژاد افتتاح رسمی شد اما تا حدود مرداد ماه سال قبل خبری از پخش این شبکه در استانها نبود .

انتظارات از شبکه تخصصی ورزش سیما بالا است اما در این راستا تا چه اندازه ای توانسته برنامه های مقبول ورزش دوستان را تامین و به این توقعات پاسخ دهد ؟! آیا صرفا راه اندازی شبکه ها با ویژگی های خاص و برای بالابردن تعداد کانال های صدا و سیما مهم است یا باید به کیفیت و چگونگی برنامه سازی نیز دقت کرد ؟! در این یک سال و اندی که از پخش شبکه ورزش می گذرد برنامه های فراوانی ساخته و به تصویر کشیده شده اند . برنامه هایی که بعضا از سوی کارشناسان و ورزش دوستان با انتقادات شدید همراه بوده ولی پاسخی از سوی مسئولین شبکه دریافت نشده است .

عدم توانایی این شبکه در تهیه منبع درآمد باعث شده بدهی زیادی به تهیه کننده گان و عوامل برنامه سازی داشته باشد . بدهی که گفته می شود آنچنان بالا است که مدیران شبکه را به انزوا کشانده و در این مدت اخیر درخواست های خبرگزاری و رسانه ها را برای مصاحبه به عناوین مختلف رد می کنند . طبق شنیده ها شبکه ورزش بیش از 8 میلیارد تومان بدهکار است !

سیاست جدیدی که دوستان در این شبکه در پیش گرفته اند استفاده از تهیه کنندگانی است که از وضعیت مالی خیلی خوبی نسبت به سایرین برخوردارند تا بدین ترتیب ضمن پر کردن وقت بیننده تلویزیونی ، شبکه نیز از سوی گروههای برنامه ساز تحت فشار قرار نگیرد اما جالب اینجا است که این نوع تهیه کنندگان یا پا پیش نمی گذارند و یا آنهایی هم که وارد گود می شوند تا دریافتی نداشته باشند دستمزد عوامل را پرداخت نمی کنند و این یعنی روز از نو روزی از نو !

دور از انصاف است اگر به این مورد اشاره نکنیم که برنامه هایی مانند لیگ یک ، فوتبال 120 و مواردی از این دست هم هستند که توانسته اند استقبال خوب ببیندگان را جلب کنند اما بهتر است مدیران در زمینه بدهی های این شبکه پاسخگو باشند عدم پرداخت مطالبات تهیه کنندگان باعث می شود کمتر برنامه سازی به سمت این شبکه بیاید و آن وقت است که همین کیفیت نیز از دست می رود . شبکه ای که قرار است مختص ورزش باشد و قرار بوده برنامه های فاخر ورزشی تولید کند باید بیشتر از اینها مورد رسیدگی قرار گیرد .

منبع: سایت گل

ارسال نظر

  • مستر شیز

    ب هرحال دستشون درد نکنه فوتبال ها و حتی مسابقات فرمول یک رو هم زنده پخش میکنن.ازشون مچکریمممم.
    برنامه ی انسوی نیمکت هم با اقای صدر خیلی قشنگه

  • حسین

    فوتبال 120 معرکه

  • سهیل 1998

    من فقط ساعت 9 تا 10 شب یک بار تلوزیون نگاه میکنم اونم شبکه ورزشه ! قطعش نکنیدا ! مخصوصا فوتبال اروپا!
    ^_^

  • ناشناس

    بده کار است باشه بره بدهیش را بده خیلی افراد دیگه هم بدهکار هستن

  • ناشناس

    فیلمه عروصی کیمیا تو صدا و سیماه چی شده

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد