گوناگون

توضیح رئیس آرشیو صداوسیما درباره سردرآوردن فیلم های تاریخی از ماهواره

توضیح رئیس آرشیو صداوسیما درباره سردرآوردن فیلم های تاریخی از ماهواره

پارسینه: اين منابع در جاهاي ديگر يا حتي در اختيار افراد حقيقي بوده و از طريق آنها در اختيار شبکه هاي ماهواره اي قرار گرفته است.

پارسینه: سعید انبارلویی، مدیر آرشیو سازمان صداوسیما، خبر خروج بخش عمده ای از آرشیو صداوسیما از دوران پهلوی و رسانده شدن این آرشیو به شبکه های ماهواره ای چون من و تو را تکذیب کرد.

مدیر آرشیو صداوسیما چندی پیش در پاسخ به روزنامه جام جم گفته است:چنين چيزي(خروج آرشیو تلویزیون) نمي تواند صحت داشته باشد چون هر کسي به آرشيو سازمان دسترسي ندارد و کساني که خارج از کشور شبکه هاي ماهواره اي ايجاد کرده اند، ازجمله افرادي نيستند که زماني به آرشيو دسترسي داشتند. ضمن اين که نسخه هاي متعددي از يک برنامه ممکن است وجود داشته باشد و آنچه شما از اين شبکه ها مي بينيد منحصر به آرشيو سازمان صدا و سيما نبوده است.

اين منابع در جاهاي ديگر يا حتي در اختيار افراد حقيقي بوده و از طريق آنها در اختيار شبکه هاي ماهواره اي قرار گرفته است.

سعید انبارلویی، برادر کاظم انبارلویی، سردبیر روزنامه رسالت و عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    یک سوال اساسی هست که این شبکه GEM Classic اینهمه سریال و فیلم قدیمی ایرانی را با کیفیت خوب و بدون آرم شبکه های داخلی از کجا آورده پخش میکند ؟
    نکند این شبکه صاحب یا صاحبانش آقازاده ها هستند، این همه شبکه GEM با کیفیت HD سرمایه اش و فیلمهای ایرانی و قدیمی از کجا آب میخورد

  • ناشناس

    باز جای شکر دارد که این منابع تاریخی فقط دست شما نمیباشد و گر نه ما مجبور بودیم فقط قیافه .... یک عده خاصی را تماشا کنیم !

  • ناشناس

    جای شکر دارد که آرشیو در آنسوی آب وجود دارد

  • فارض

    آره جون خودت تو گفتى و ما هم باور كرديم !

  • سهيل

    صد رحمت به برنامه هاي مستند و تاريخي شبكه منوتو... واقعا جذابه.
    صداوسيماي ميلي يكم بره ياد بگيره ازشون!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد