گوناگون

گرمی ۲۰۱۳؛ اسکار موسیقی برندگانش را شناخت

پارسینه: جوایز معتبر «گرمی» که در دنیای موسیقی معادل جوایز اسکار است، برندگان پنجاه‌وپنجمین دوره‌ی خود را در حالی معرفی کرد که «پل مک کارتنی»، گیتاریست و خواننده‌ی اسطوره‌ای گروه «بیتلز» موفق به کسب جایزه‌ی بهترین آلبوم پاپ سنتی شد.

برندگان پنجاه‌و پنجمین مراسم سالانه جوایز «گرمی» بامداد امروز (دوشنبه) معرفی شدند.

جوایز معتبر «گرمی» که در دنیای موسیقی معادل جوایز اسکار است، برندگان پنجاه‌وپنجمین دوره‌ی خود را در حالی معرفی کرد که «پل مک کارتنی»، گیتاریست و خواننده‌ی اسطوره‌ای گروه «بیتلز» موفق به کسب جایزه‌ی بهترین آلبوم پاپ سنتی شد.

«کسی که می‌شناختم» در دو بخش بهترین ترانه‌ ضبط شده‌ سال و بهترین اجرای گروهی پاپ اثر برتر معرفی شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، عنوان بهترین آلبوم سال به «بابل» اثری از «مامفورد و پسران» رسید و «ما جوانیم» برنده‌ جایزه بهترین ترانه‌ سال شد.

ترانه‌ «باران را به آتش بکش» اثر آدل که سال گذشته شش جایزه گرمی را از آن خود کرد، بهترین اجرای فردی پاپ شناخته شد.

«کلی کلارکسون» با «قوی‌تر» توانست عنوان بهترین آلبوم پاپ باکلام را به دست آورد. «پسر تنها» کاری از گروه «بک کیز» هم در بخش‌های بهترین اجرای راک و بهترین ترانه‌ راک برگزیده شد. آلبوم موسیقی گروه «بلک کیز» جایزه بهترین آلبوم راک را هم از آن خود کرد.

«فرانک اوشن» با «شبکه پرتقالی» موفق به دریافت جایزه بهترین آلبوم شهری معاصر شد و عنوان بهترین آلبوم رپ به «مراقب خودت باش» از «درک» تعلق گرفت.

جایزه گرمی بهترین آلبوم موسیقی مدرن هم نصیب «پژواک عشق» از عمراکرم شد.

جایزه بهترین آلبوم آمریکایی به کاری از «بانی رایت» تعلق گرفت و جایزه بهترین آلبوم موسیقی بین‌المللی هم نصیب «راوی شنکار» شد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد