گوناگون

چراغ سبز رویانیان به بازگشت انصاری فرد

پارسینه: مدیر پرسپولیس درباره کریم انصاری فرد هم که گفته مسئولان پرسپولیس را پیدا نمی کند گفت: «کریم مثل پسر من است و پرسپولیس خانه او. همه می دانند که دایی چقدر برای کریم زحمت کشیده و چه حسی به او دارد. کریم اگر بخواهد به خانه اش برگردد که نیاز به اجازه ندارد.

مدیر عامل پرسپولیس معتقد است که کریم انصاری فرد برای برگشتن به پرسپولیس نیازی به اجازه ندارد.

محمد رویانیان درباره آخرین شرایط نقل و انتقالات تیمش گفت: «به هر حال ما روی حرف قاسم حدادی فر حساب کرده بودیم و نیامدن او برنامه های مان را کمی به هم ریخته است. با این وجود من ایمان دارم که قاسم بچه صادقی است و حتما بندی در قراردادش بوده که اجازه نداده که بتواند به جمع ما ملحق شود. البته من می خواهم باز هم در این زمینه با آقای سعد محمدی گفتگو کنم ولی به هر حال تیم بزرگی مثل ذوب آهن هم همیشه باید تقویت شود. این تیم همیشه یکی از ارکان اصلی فوتبال ایران بوده و خوب نیست که تضعیف شود.»

مدیر پرسپولیس درباره کریم انصاری فرد هم که گفته مسئولان پرسپولیس را پیدا نمی کند گفت: «کریم مثل پسر من است و پرسپولیس خانه او. همه می دانند که دایی چقدر برای کریم زحمت کشیده و چه حسی به او دارد. کریم اگر بخواهد به خانه اش برگردد که نیاز به اجازه ندارد. او هر وقت بخواهد مرا ببیند حتی می تواند بیاید خانه ما. در خانه مان هم همیشه به روی او باز است. تازه دفتر کارم را هم می داند کجاست. او اگر تصمیم بگیرد بیاید خیلی راحت می تواند مرا پیدا کند.»

از او درباره این می پرسیم که پرسپولیس در تقابل با بعضی تیم ها نتوانسته خیلی در خریدهایش موفق باشد و هنوز مثلا از نبود یک بازیساز رنج می برد که او می گوید: «به هر حال فعلا که پول فقط دست یک تیم است و آنها خوب بازیکن می خرند. فعلا ما و استقلالی ها دست مان خالی است. من و فتح الله زاده فعلا پولی نداریم!»

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد