گوناگون

تاج: درخواست استقلال حق بود

پارسینه: سرپرست سازمان ليگ هر چند درخواست استقلال براي تغيير برنامه ديدار اين تيم برابر راه آهن را "حق" مي‌داند اما مي‌گويد از اين پس هيچ تغييري در برنامه‌هاي ليگ به وجود نمي‌آيد.

شفقنا: مهدي تاج، سرپرست سازمان ليگ برتر، پيش از آغاز نشست خبري ديدار استقلال برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران، با تشکر از اين که باشگاه استقلال نسبت به برگزاري ديدارش براي فردا تمکين کرده است، گفت: يک مساله مهم در ليگ وجود بازهاي رفت و برگشت در آن است. خوشحالم که کسي شکست ديروز پرسپوليس برابر نفت تهران را به گردن وزرشگاه تختي نياندخت. ما مي‌خواهيم از حقوق تمام تيم‌ها دفاع کنيم و البته يک تشکر ويژه از ماجدي و قلعه‌نويي دارم. آنها چهارشنبه بازي کردند و حالا هم بايد يکشنبه بازي کنند. اگر بازي آنها جمعه برگزار مي‌شد بازي بعدي‌شان پنجشنبه بود و زمان مناسبي داشتند. از اين که پذيرفتند و فردا به ميدان خواهند رفت،‌ متشکرم.

او در ادامه افزود: در جلسه‌اي با آقايان کاظمي و بهروان که دو ساعت طول کشيد به آنها گفتم که تحت هيچ شرايطي چه من بخواهم و چه صدا و سيما بخواهد يا هر باشگاه ديگري درخواست بدهد، زمان ديدارها را تغيير ندهند. مثلا صدا و سيما براي اذان از ما خواست تا به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنيم تا اذان ميان دو نيمه بيفتد. ما هم اعتقاد داريم که شرع اسلامي بايد داير باشد و اذان پخش شود. جز اين مساله هيچ درخواستي متصور نيست. خدا را شکر که ليگ گذشته افتتاحيه خوبي داشت و هم اختتاميه مناسبي داشت. حالا هم با برگزاري به موقع ديدارها مي‌خواهيم به روندمان ادامه دهيم.

سرپرست سازمان ليگ در ادامه با محق دانستن باشگاه استقلال، اظهار کرد: درخواست باشگاه استقلال انصافا حق بود، اما چون برنامه‌ريزي کرده بوديم، از استقلالي‌ها خواستيم تا به آن عمل کنند. من از مجموعه باشگاه استقلال به همين دليل متشکرم. معناي کار ما اين است که تحت هيچ شرايطي از اين پس برنامه را تغيير نمي‌دهيم. مهم‌تر از استقلال در شرايط فعلي نداريم وقتي براي آنها تغيير برنامه نمي‌دهيم براي ديگران هم قطعا اين کار را نمي‌کنيم. ما محکم روي اين مواضع ايستاده‌ايم و اميدواريم اين مساله اتفاق بيفتد. مي پذيريم که برخي از باشگاه‌ها مقوله‌هايي دارند و برخي محدوديت‌ها هم وجود دارد. مثلا به برخي از شهرستان‌ها تنها يک پرواز در طول هفته‌ صورت مي‌گيرد. ما اين مساله را درک مي‌کنيم و بر اساس آنها برنامه‌ريزي مي‌کنيم.

او در ادامه با اشاره به ليگ آزادگان بيان کرد: مثلا در ليگ آزادگان اگر نمي‌توانند با 26 تيم ليگ را آغاز کنند با 18 يا 20 تيم کار را آغاز کنند. تيم‌هايي که نمي‌توانند بدهي‌هايشان را صاف کنند در مسابقات حاضر نشوند. هيچ اشکالي ندارد که رقابت‌ها در يک گروه برگزار شود. از سويي در نقل و انتقال بازيکن سرمربي ، مديرعامل ، مربي، نبايد نقشي داشته باشد. هيچ تماسي نبايد از سوي تيم‌ها با بازيکنان حريف گرفته شود. به هر حال يک تشکر هم بايد از رسانه‌ها کنم که در اين مدت به ما کمک کردند.

تاج در پاسخ به اين سوال که چرا استقلال را در اين ماجرا محق مي‌داند؟ و از سويي ديگر باشگاه استقلال با وجود بودجه 20 - 40 ميلياردي چرا بايد با يک اسم بازيکن محدود به ميدان برود؟ گفت: اين که باشگاه استقلال 20 ميليارد بسته يا 40 ميليارد به من چندان ارتباطي ندارد و بايد از خودشان بپرسيد. اما اعتقاد دارم که استقلال و پرسپوليس از لحاظ مالي خيلي مظلوم هستند. استقلال چهارشنبه بازي کرده و حالا يکشنبه هم بايد به ميدان برود. صحبت من اين است که اگر قرار است براي استقلال برنامه عوض نشود، براي هيچ تيمي نبايد برنامه عوض شود.

براساس گزارش ایسنا، او در پايان با ابراز اميدواري از ديدار فردا استقلال و راه‌آهن، اظهار کرد: اميدوارم که بازي خوبي را فردا ميان استقلال و راه‌آهن شاهد باشيم و اين که ديگر شاهد اين نباشيم که تيمي باختش را يا بردش را به گردن سازمان ليگ بيندازد. البته ورزشگاه تختي دو ايراد دارد که از راه‌آهن و نفت خواسته‌ام آن را حل کند. يکي نور است و ديگري جايگاه خبرنگاران.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد