گوناگون

دیدار تراکتورسازی - ذوب آهن لغو می‌شود؟

پارسینه: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: تصمیم نهایی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری دیدار تراکتورسازی و ذوب آهن را داور می‌گیرد اما در حال حاضر مشکلی در این باره وجود ندارد.

رضا تقیون در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری دیدار دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن عنوان کرد: از نظر ما مشکلی برای برگزاری دیدار دو تیم وجود ندارد و در حال حاضر نیز بارش برف به پایان رسیده است.

وی تاکید کرد: تصمیم نهایی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار را باید داور مسابقه بگیرد و اگر تصمیم داور این باشد که بازی برگزار نشود باید با 24 ساعت تاخیر شاهد برگزاری این دیدار باشیم.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی افزود: فردا صبح کاورهای زمین چمن ورزشگاه یادگار امام برداشته خواهد شد تا دو تیم بتوانند در شرایط مناسب به مصاف یکدیگر بروند و خوشبختانه هیچ مشکل دیگری وجود ندارد.

وی در خصوص حضور تیم ذوب آهن در تبریز خاطرنشان کرد: قرار بود این تیم با پرواز ساعت 17 راهی تبریز شود ولی این پرواز با تاخیر رو به رو شد و این تیم با پرواز ساعت 19 راهی تبریز شد و در صورتی که این پرواز هم صورت نمی گرفت باید به صورت زمینی راهی تبریز می شد.

تقیون ادامه داد: جلسه فنی این دیدار ساعت 22 امشب برگزار خواهد شد و این جلسه نیز تاثیر زیادی می تواند در برگزاری دیدار داشته باشد.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی تصریح کرد: با اداره هواشناسی صحبت کرده ایم و هواشناسی برای امروز، فردا و پس فردا پیش بینی بارش برف را داشته ولی با این وجود در حال حاضر بارش برف در تبریز به اتمام رسیده و وضعیت جوی بهتر است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد