گوناگون

موثرترين خريد فصل علی دايي برای پرسپولیس؟!

موثرترين خريد فصل علی دايي برای پرسپولیس؟!

پارسینه: سرخپوشان كه در حال حاضر با ۳۹ امتياز صدرنشين فعلي ليگ به شمار مي‌‌روند نزديك به يك، سوم امتيازات خود را مديون گل‌هاي ۳ امتيازي خلعتبري هستند.

روزنامه نود: وقتي جدول گلزنان ليگ سيزدهم را از بالا به پايين مرور مي‌‌كنيم، اولين اسمي كه از پرسپوليسي‌ها به چشم برخورد مي‌‌كند نام محمدرضا خلعتبري جلوتر از تمامي مهاجمان صرف سرخپوشان است.

هافبك، مهاجمي كه در ميانه‌هاي نيم‌فصل اول به پرسپوليس آمد، اما گوي سبقت را از تمامي مهاجمان تيمش گرفت تا به عنوان گلزن‌ترين هافبك هجومي سرخپوشان نام خود را سر زبان‌‌ها اندازد.

خلعتبري كه از سوي دايي براي گل‌سازي و تخريب نظام دفاعي حريفان به‌عنوان سلاحي مخرب و مرگبار خريداري شده بود، حالا نشان داده كه همانطور كه پيش‌بيني مي‌‌شد بازيكني چند بعدي و كاملا موثر براي سرخپوشان است.

اما يكي از نكات جالب در خصوص عملكرد خلعتبري به گل‌هاي ۳ امتيازي او براي پرسپوليس برمي‌گردد كه در نوع خود يك ركورد به شمار مي‌‌رود.

هافبك، مهاجم سابق سپاهان كه تا پايان هفته بيستم با ۶ گل زده به عنوان گلزن‌ترين بازيكن پرسپوليس و بالاتر از سيدصالحي ۵ گله در ميانه‌هاي جدول گلزنان جا خوش كرده است، به تنهايي و به‌واسطه گل‌هايي كه با پيراهن پرسپوليس به ثمر رسانده موفق شده ۱۲ امتياز را براي تيم متبوعش كسب كند.

در واقع سرخپوشان كه در حال حاضر با ۳۹ امتياز صدرنشين فعلي ليگ به شمار مي‌‌روند نزديك به يك، سوم امتيازات خود را مديون گل‌هاي ۳ امتيازي خلعتبري هستند.

شاخصه‌اي قابل توجه براي هافبك، مهاجمي خوش تكنيك كه قطعا در سال منتهي به جام‌جهاني مي‌‌تواند با توجه به درخشش قابل ملاحظه‌اش نام خود را به‌طور اتوماتيك در ليست مسافران ريودوژانيرو قرار دهد.

مهره‌اي ارزشمند كه هر مربي از حضور او در تيم خود به شدت استقبال مي‌‌كند. بازيكني منعطف به لحاظ تاكتيك گروهي كه مي‌‌توان او را در زمره بهترين‌ها يا حتي تاپ‌ترين خريد فصل جاري دايي قرار داد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد