گوناگون

صحبت های شنیدنی سامان قدوس در مورد قلعه‌نویی: مربیان دیگر به من فرصت ندادند!

صحبت های شنیدنی سامان قدوس در مورد قلعه‌نویی: مربیان دیگر به من فرصت ندادند!

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید عاشق نقش جدید خود در تیم ملی است.

به گزارش "ورزش‌سه"، سامان قدوس هافبک تیم ملی در میکسدزون ورزشگاه عبدالله بن خلیفه درباره اینکه آیا شرایط جسمانی مناسبی نداشته که تعویض شده، گفت: نه اصلا. من خوب بودم.

او سپس درباره نقش خود در تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی که به‌عنوان هافبک میانی به بازی گرفته می‌شود، بیان کرد: من عاشق نقش جدیدم هستم. من عاشق نگاه مربی‌مان به فوتبال هستم. این نگاه مناسب من است. بنابراین پیش از هر چیزی از اینکه سرانجام به من فرصت داده شد، ممنونم. او سرانجام به من فرصت داد. این فرصتی بود که از سوی بقیه به من داده نشد. قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم. در عین حال تلاش می‌کنم این اعتماد را در زمین جبران کنم.

او سپس درباره بازی کردن در پست‌های مختلف برای برنتفورد و اینکه آیا این موضوع به بازی در پست‌های مختلف برای تیم ملی هم کمک کرده یا خیر گفت: به هر حال این (تغییر پست) یک چیز طبیعی است. اول از هر چیزی این به من کمک کرد تا در پست‌های مختلف برای برنتفورد بازی کنم. دوم اینکه می‌توانم موقعیت بازی را از پست‌های مختلف ببینم و با بازیکنان دیگر در پست‌های مختلف ارتباط بهتری برقرار کنم.

سوال آخر از قدوس درباره تفاوت تیم ملی فعلی با تیم حاضر در قطر بود و او در واکنش به این سوال گفت: فکر می‌کنم بیش از هر چیزی اتحاد فوق‌العاده است. این تفاوت بزرگ نسبت به سال گذشته است. برخی بازیکنان هم سطح‌شان بهتر شده و واقعا در این تورنمنت اسکوآد فوق‌العاده‌ای داریم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار