گوناگون

مسی اعتراف کرد: رئال مادرید بهترین تیم جهان است!

مسی اعتراف کرد: رئال مادرید بهترین تیم جهان است!

لیونل مسی درباره بهترین تیم دنیا گفت: اگر در مورد نتایج صحبت می‌کنیم، رئال مادرید. اگر در مورد بازی صحبت کنیم، منچسترسیتی پپ بهترین است.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینتر میامی در گفت‌وگو با مجله اینفوبائه رئال مادرید را بهترین تیم دنیا خواند.

در ادامه این مصاحبه را می‌خوانید: 

- آیا دوباره فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را تماشا کردید؟

نه، شاید بعداً یک روز، همه چیز را به خاطر بسپارم.

- الان به عنوان قهرمان جهان چه احساسی داری؟

من از قهرمان شدن در جهان احساس آرامش می‌کنم، زیرا بدهی‌هایی که به خانواده، کشورم و همه هواداران داشتم پرداخت شده است، اما زندگی ادامه دارد، من باید تلاش کنم تا به قهرمانی ادامه دهم. حالا باید تلاش کنیم تا کوپا آمریکا را ببریم.

- کاندیدای قهرمانی کوپا آمریکا؟

 آرژانتین همیشه مدعی و محبوب است.

- درباره باخت در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ و لحظات بدی که پس از باخت در فینال کوپا به وجود آمد.

چیزی که فقط در آرژانتین اتفاق می‌افتد. حقیقت این است که من همیشه نسبت به همه این‌ها بی‌تفاوت بوده‌ام. هر چند به خاطر خیلی چیزهایی که گفته شد، روزگار بدی را گذراندم. مخصوصاً فوتبال که خیلی چیزها دروغ و ساختگی بود و به قصد آسیب رساندن به من بود.

- در مورد زندگی در میامی.

 خوبی اینجا این است که کسی به تو نگاه نمی‌کند. همه به شما اجازه می‌دهند طوری رفتار کنید که انگار تنها هستید.

- وقتی بچه‌های‌تان فوتبال بازی می‌کنند چه احساسی دارید؟

شگفت انگیز است. ما زمان زیادی را در باشگاه می‌گذرانیم و آن‌ها هفته‌ای سه یا چهار بار تمرین می‌کنند.

- درباره نحوه دریافت راهنمایی یا پیشنهادات شما به فرزندان‌تان؟

آن‌ها کاملا متفاوت هستند. من نمی‌توانم با تیاگو صحبت کنم، نمی‌توانم چیزی بگویم زیرا او به نوعی واکنش نشان می‌دهد و متئو دقیقاً برعکس است، اما من آن کسی نیستم که با آن‌ها صحبت کنم.

- در مورد مادربزرگ مادری‌تان.

تقریباً تمام مدت با هم زندگی می‌کردیم. او وقتی ۱۱ ساله و خیلی جوان بودم فوت کرد و از این که خیلی به هم نزدیک بودیم رنج زیادی کشیدم. این یک عشق بسیار بزرگ برای من بود.

- پیش روانپزشک رفتی؟

خیلی وقت پیش، زمانی که در بارسلونا بودم، یک بار رفتم. در مورد همه این‌ها خیلی مردد بودم. من آدمی هستم که همه چیز را در خود نگه می‌دارم. اما حقیقت این است که وقتی رفتم برای من خیلی خوب بود و خیلی به من کمک کرد.

- الان چطور هستید؟

خوب. اکنون آرام هستم، سرگرم هستم و احساس خوشبختی می‌کنم.

- آیا به میامی وابسته شده‌ای؟ به عنوان مثال، اگر برخی از فرزندان‌تان از شما بپرسند که کجا می‌روید، می‌دانید؟

نه، حقیقت این است که ما زیاد بیرون نمی‌رویم. ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که باشگاه در آن قرار دارد. ما قبلاً بیرون رفته‌ایم، چند بار بیرون رفته‌ایم، اما خوب، من هنوز اطلاعات کافی در مورد آن ندارم.

- نیمار در میامی؟

من و نیمار زیاد صحبت می‌کنیم، حتی یک گفت‌وگوی گروهی داریم. نیمار به راحتی اسپانیایی صحبت می‌کند.

- پیام کوچکی برای متقاعد کردنش؟

نه، نمی دانم، حقیقت این است که الان سخت است. او در عربستان است و فکر می‌کنم یک سال از قراردادش باقی مانده است. او سال سختی را پشت سر گذاشت، مدت طولانی مصدوم بود، بنابراین، اکنون سخت است! بعد از آن، نمی‌دانم، زندگی آنقدر تغییر می‌کند که هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما فکر می‌کنم فعلاً نه.

- آیا آب و هوا نقش مهمی در کوپا خواهد داشت؟

 بازی‌های اینجا در میامی متفاوت خواهد بود زیرا آب و هوا بسیار تغییر می‌کند؛ گرمای زیاد، رطوبت زیاد. ولی خب ما در گروه فقط در میامی بازی داریم که بازی سوم است و اگر ادامه دهیم و به فینال برسیم تا فینال برنمی‌گردیم. در مورد جاهای دیگر، من فکر نمی‌کنم به اندازه این‌جا در میامی گرم باشد. در سال ۲۰۱۶ ما کوپا آمریکا را این‌جا بازی کردیم و شگفت انگیز بود. به ما خوش گذشت، یک کوپا آمریکا عالی داشتیم، به علاوه فینال را در آن زمان باختیم، اما خیلی خوب بود.

- آیا برای کسانی که به شما توهین کردند امکان بخشش وجود دارد؟

 حقیقت این است که من همیشه نسبت به همه چیز بی‌تفاوت بوده‌ام.

حضور در جام جهانی ۲۰۲۶؟

این بستگی به احساس من، عملکرد فیزیکی من و واقع بین بودن با خودم دارد. آیا می‌توانم مسابقه دهم و به هم تیمی‌هایم کمک کنم یا نه؟ وضعیت جسمی من را دریابید. هنوز زمان زیادی تا مسابقات باقی مانده است، زمان می‌گذرد، اما هنوز مدتی باقی مانده است و من نمی‌دانم که در آن لحظه چگونه خواهم بود، اگرچه سن فقط یک عدد است.

بازی‌هایی که الان انجام خواهم داد با بازی‌هایی که در اروپا بودم، شبیه نیست. آن‌جا هر سه روز یک بار، چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ، چه در فرانسه و چه در اسپانیا، بازی می‌کردم. اما آینده بستگی به این دارد که در کنار هم تیمی‌هایم چه احساسی داشته باشم و ببینم که آیا هنوز در همان سطح هستم یا نه.

بهترین تیم دنیا؟

اگر در مورد نتایج صحبت می‌کنیم، رئال مادرید. اگر در مورد بازی صحبت کنیم، منچسترسیتی پپ بهترین است.

 

حجم ویدیو: 1.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار