گوناگون

افشاگری جنجالی رضا جاودانی در رابطه با فساد مس رفسنجان

افشاگری جنجالی رضا جاودانی در رابطه با فساد مس رفسنجان

احتمالا مغزتان با خواندن این مطلب سوت خواهد کشید؛ ابعادی از پرونده فساد مس رفسنجان که به تازگی منتشر شده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از طفداری، پرونده فساد مس رفسنجان، داغ‌ترین بحث چند وقت اخیر فوتبال ایران است.

چند وقت پیش بود که پرونده فساد مس رفسنجان در رسانه‌ها منتشر شد و هر روز ابعاد جدیدی از آن منتشر می‌شود. چندین فرد درگیر این پرونده شده‌اند و سه عضو فدراسیون فوتبال هم دستگیر شدند.

پرونده‌ای که هر روز نام‌های بیشتری در آن شنیده می‌شود و دادگستری کرمان به شدت پیگیر این ماجرا است. این بار ظاهرا داستان فرق می‌کند و نهادهای نظارتی با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

رضا جادوانی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور در مورد پرونده فساد مس رفسنجان گفت:

تنها بحث دادن سکه مطرح نیست، یک‌سری روابط خارج از عرف‌ وجود داشت که باید به آن رسیدگی شود. آنطور‌ که من شنیده‌ام ۶ میلیاردتومان صرف یک جادوگر شده است. ۷۵۰ سکه به دستور سرمربی و از سوی علی علی‌زاده‌ تقسیم شده است. این موضوعات هنوز باید پیگیری شود. در بحث رسانه، در شهرک بنفشه کرج یک خانه به یکی از اهالی رسانه به علاوه یک دستگاه پژو ۲۰۰۸ داده شده است. به یکی از تهیه کننده برنامه‌های ورزشی ساعت ۶۰۰ میلیون تومانی دادند. به همان تهیه کننده یک واحد تجاری در میدان پالیزی‌ هم اهدا شد که من از این موضوع اطلاع داشتم. پول می‌دادند تا فردی در یکی از شهرهای شمالی کشور روابط غیرشرعی برای آن‌ها رقم بزند. سکه‌ها لای پسته و پته داده می‌شدند، از آن مدیر پرسیدند می‌دانستی سکه لای پسته‌ها بوده و او این موضوع را تکذیب کرده است.

عادل فردوسی‌پور هم در ادامه گفت:

در همین فصل، در یکی از هفته‌ها ۸۶۰ میلیون تومان رشوه داده شد. فدراسیون فوتبال قطعا درگیر این موضوع است. سایر باشگاه‌های لیگ برتری هم احتمالا درگیر خواهند بود و مس رفسنجان تنها وسط این ماجرا نیست. سکه دادند و در جیب یک برنامه رفت. 

 

ارسال نظر

  • امین

    اول تیم ها نباید از درآمد معادن استفاده کنند دوم این روش کاری شاید پنهان اما روزی رو می‌شود از حقوق کارگران زحمت کش معادن در خارج از کشور و در شهرهای بزرگ سرمایه گذاری می‌کنند تا مسئولین نفهمیدن دزد پادشاه است بعد هم که فهمیدن افرادی سرشناس پیش می‌کنند ‌که اشتباه شده ..حال ما باید یک دادگاه هم مختص برای دزدی های این روش ها تشکیل بدیم که همه خرج روی دست دولت است !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار