گوناگون

گران‌ترین سریال تاریخ شبکه نمایش خانگی با هدیه تهرانی، پرویز پرستویی و بهرام رادان به خانه ها می آید

گران‌ترین سریال تاریخ شبکه نمایش خانگی با هدیه تهرانی، پرویز پرستویی و بهرام رادان به خانه ها می آید

سریال «هزار و یک شب»، طبق خبرهایی که در روزهای گذشته منتشر شده، با توجه به گروه بازیگران مشهورش، یکی از سریال‌های گران شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش پارسینه؛ تولید تاک شو و سریال در شبکه نمایش خانگی اصلا ارزان نیست. چهره‌های مشهور و بازیگران برای حضور در شبکه نمایش خانگی دستمزدهای کلان طلب می‌کنند و قسمت عمده بودجه ساخت هر برنامه در شبکه نمایش خانگی به دستمزد سلبریتی‌ها اختصاص دارد. رقم‌هایی که در شبکه نمایش خانگی جابه‌جا می‌شود آنقدر بالاست که بسیاری از بازیگران مدت‌هاست قید همکاری با تلویزیون را زده‌اند و فقط در شبکه نمایش خانگی کار می کنند و در سینما هم پیشنهادهایی را می‌پذیرند که منفعت مالی یا اعتبار هنری داشته باشد.

جز حضور چند بازیگر مشهور در کنار هم در یک سریال که هزینه تولید را بالا می‌برد، اگر سریالی طراحی دکور و لباس خاصی داشته باشد یا از جلوه‌های کامپیوتری استفاده کرده باشد، قاعدتا هزینه تولید آن بسیار بیشتر از حد معمول می‌شود. سریال «هزار و یک شب»، طبق خبرهایی که در روزهای گذشته منتشر شده، با توجه به گروه بازیگران مشهورش، یکی از همین سریال‌های گران است.

کیایی قرار بود این سریال را سال ۱۴۰۱ کلید بزند که با توجه به وقایع آن سال تولید آن به تعویق افتاد. پیش‌تولید این پروژه از اوایل تابستان همان سال شروع و با برخی بازیگران صحبت شده بود. حتی قرارداد برخی عوامل هم بسته شده بود و قرار بود کار آبان ۱۴۰۱ جلوی دوربین برود ولی به دلیل اتفاقاتی که افتاد این پروژه متوقف شد.

در آن زمان خبری منتشر شد که این سریال با سرمایه‌گذار روس ساخته می‌شود که کیایی به این ادعا واکنش نشان داد و آن را درست ندانست.

در این سریال که قرار است نوروز ۱۴۰۴ از پلتفرم شبکه خانگی فیلیمو پخش شود، بازیگرانی چون هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، بهرام رادان، محسن کیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، پدرام شریفی و سحر دولتشاهی ایفای نقش خواهند کرد.

در روزهایی اخیر گزارشی مبنی بر دستمزد بازیگران زن منتشر شد که نام سحر دولتشاهی به عنوان دومین بازیگر زن با بالاترین دستمزد بعد از لیلا حاتمی در آن آمده بود. همچنین در این گزارش اشاره شده بود که هدیه تهرانی هم که زمانی ستاره سینمای ایران بود دستمزد بالایی دارد.

پرویز پرستویی و بهرام رادان قطعا جزء بازیگران مردی هستند که دستمزد بالایی دارند. محسن کیایی هم در چند سال اخیر در کمدی‌های پرفروشی مثل «هتل» بازی کرده که دستمزد او را حسابی بالا برده است.

سریال «هزار و یک شب» برداشت مدرنی از داستان هزار و یک شب است.

مصطفی کیایی پیش از این در سال ۱۴۰۱ سریال «بی‌گناه» را برای نمایش خانگی ساخته بود.

منبع: همشهری

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد