گوناگون

حرف آخر امباپه در مورد انریکه

حرف آخر امباپه در مورد انریکه

کیلیان امباپه پس از فتح سوپرجام فرانسه گفت که مشکلی با پست بازی‌اش در پی‌اس‌جی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، اکیپ اخیرا ادعا کرد که روابط بین کیلیان امباپه و لوئیس انریکه در طول ماه‌ها بدتر شده و در چند هفته اخیر شاید حتی آشفته‌تر نیز شده باشد باشد. دلیل؟ این می‌تواند به خاطر اصرار انریکه به حضور امباپه در پست شماره 9 باشد در حالی که امباپه عادت به بازی در پست وینگر دارد. در بازی‌های اخیر امباپه بیشتر مهاجم نوک بوده و از این وضعیت ناراضی است.

امباپه دیشب و پس از پیروزی برابر تولوز و فتح سوپرجام فرانسه به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «مربی ایده‌های روشنی دارد و ما برنامه‌های تاکتیکی مختلفی داریم. زمانی که ما بازیکنانی جدید جذب می‌کنیم، مهم نیست چقدر خوب باشند، وفق‌پذیری همیشه زمان می‌برد. فکر می‌کنم ما شروع به دیدن اتفاقاتی جالب در پی‌اس‌جی خواهیم کرد. ما در فاز تهاجمی الگوهای مشخصی را می‌بینیم.»

امباپه ادامه داد: «وقتی با انریکه صحبت می‌کنم، او می‌گوید که یک بازیکن خوب می‌تواند در چندین پست بازی کند. با این تفکر به نظر، من بازیکن خوبی هستم چون امسال چند پست مختلف بازی کرده‌ام. امشب مهاجم نوک بودم و معتقدم مهم نیست در چه پستی بازی می‌کنید. اگر او می‌خواهد که من در نوک حمله بازی کنم، مشکلی نیست. اگر بگوید در سمت چپ یا راست بازی کنم نیز بازی خواهم کرد. فکر نمی‌کنم اصلا مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار