گوناگون

مشکل پرسپولیس از نگاه انصاری فرد

پارسینه: مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که حدس می زدم استرس بیش از حد در بازی فینال کار دست پرسپولیس داد و باعث شد قهرماني را از دست بدهيم.

عباس انصاری فرد اظهار داشت: همانطور که حدس می زدم استرسی که ایجاد شده بود تا پرسپولیس حتما در فینال جام حذفی موفق شود، کار دستشان داد. این استرس را در هنگام ضربات پنالتی بیشتر می شد، احساس کرد. سپاهان هم تیم با تجربه ای بود و از این شرایط استفاده کرد و قهرمان جام حذفی شد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس افزود: الان همه دنبال مقصر هستند اما بحث اینکه چه کسی مقصر است، نیست بلکه بحث این است که متاسفانه نگاه مان برای این بازی فوتبال نبود. باید حرفه ای نگاه می کردیم و طوری رفتار می کردیم که این استرس در بازیکنان نباشد. البته من بیشتر از بازی برای مهدوی کیا ناراحت بودم که تماشاگران بعد از بازی حال نداشتند بنشینند و او را تشویق کنند تا به خوبی بدرقه اش کنند. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد، یا باید اول بازی مراسم خداحافظی مهدوی کیا برگزار می شد یا به زمان دیگری موکول می کردند تا به نحوه شایسته ای مراسم خداحافظی این بازیکن بزرگ برگزار شود.

وی در مورد اظهارات مدیران و سرمربی پرسپولیس بعد از شکست در فینال جام حذفی اظهار داشت: شنیده ام که نژادفلاح اعلام کرده که کادر فنی استعفا بدهند و بروند. بالاخره وي عضو هیات مدیره و تصمیم گیرنده است و من نظر خاصی ندارم. در مورد کادر فنی هم باید بگویم که این کادر فنی به تجربه بیشتری برای هدایت پرسپولیس نیاز داشت. گل محمدی بچه خوبی است اما برای مربیگری در تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولییس یک مقدار بیشتر باید تجربه به دست می آورد تا بتواند چنین تیم بزرگی را هدایت کند.

انصاري فرد ادامه داد: گل محمدی هم پس از فینال جام حذفی اعلام کرده دلیلی نمی بیند که استعفا بدهد. الان بحث استعفا نیست ، هیات مدیره اگر واقعاً به کار گل محمدی ایمان دارند، به او فرصت بدهند تا کارش را ادامه بدهد و اگر به کار او ایمان ندارند، نیازی به استعفا ندارند و مربی جدید را معرفی کنند. این مسائل را نباید رسانه ای کنند بلکه هیات مدیره باید کاملاً با اقتدار رفتار کرده و با هیچ کسی تعارف نداشته باشند و تکلیف تیم را سریع تر روشن کنند.

وی در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: احتمال می دهم کریمی به خاطر این مسائلی که به وجود آمده و مشکلات تیم چنین تصمیمی را گرفته است چون واقعاً از فوتبال خسته شده است . من به تصمیم او احترام می گذارم. البته درست و غلط بودن این تصمیم را خود کریمی باید تشخیص بدهد ؛‌به هر حال یک فوتبالیست بهتر تشخیص میدهد که می تواند ادامه بدهد با باید کنار برود. اگر کریمی به این نتیجه رسیده که باید کنار برود، همه باید به تصمیم او احترام بگذارند.

انصاری فرد در پایان گفت: برای ساختن آینده پرسپولیس باید تفکر تخصصی تری به این مجموعه حاکم شود و با مشورت و تدبیر بیشتری تیم را اداره کنند. این تیم را می شود ساخت چون سرمایه اصلی که هوادار است را دارد و اگر در بحث مدیریت و مربی تخصصی تر عمل شود ، این تیم درست می شود. رویانیان زحمت زیادی کشیده و زیر ساخت ها را فراهم کرده اما موفقیت زیر ساختها هم در گرو نتیجه است . همه چیز به هوادار مربوط می شود تا از تیم حمایت کند و وقتی هوادار ناراحت باشد و کنار تیم نباشد ،‌ زیر ساختها هم جواب نمی دهد. حیف است که این همه سرمایه و امکانات باشد اما تیم از نظر فنی ایراد داشته باشد و نتیجه بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد