گوناگون

پيشنهاد پرسپوليس به پيام صادقيان

پارسینه: باشگاه پرسپوليس خواهان جذب پيام صادقيان، هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن شد.

پيام صادقيان با بيان اينکه من چند روز پيش در مصاحبه‌اي گفته بودم دوست دارم به پرسپوليس ملحق شوم، تصريح‌کرد: بعد از اين مصاحبه هواداران قرمز به من اعتراض کرده بودند و گفته بودند صادقيان پرسپوليسي نيست و نبايد به اين تيم بيايد. بنابراين ديگر فکر نمي‌کنم دليلي براي حضور من در پرسپوليس باشد چون هواداران اين تيم اصلا از حضور من استقبال نخواهند کرد.

وي ادامه داد: اما لازم مي‌دانم از مديران باشگاه پرسپوليس تشکر کنم که به من پيشنهاد دادند. فعلا نه به تيم ملي فکر مي‌کنم و نه به پرسپوليس. تنها روي بازي پلي آف تمرکز دارم و اگر شرايط در ذوب‌آهن فراهم باشد و باشگاه درخواست من را محقق کند بدون شک در تيم محبوبم ذوب‌آهن خواهم ماند. از چند تيم بزرگ پيشنهادهاي خوبي دارم.

وي همچنين با بيان اينکه نظر سرمربي تيم ملي مهم است گفت: در چند هفته اخير در تيم ذوب‌آهن واقعا خوب کار کردم و در اردوي تيم ملي که در کويت بود بسيار خوب ظاهر شدم و واقعا نمي‌دانم دليل دعوت نشدن من به تيم ملي چه بوده است. شايد کارلوس کي‌روش از سبک بازيکنان فانتزي و تکنيکي خوشش نمي‌آيد که من را به تيم ملي دعوت نمي‌کند. من در هر بازي عالي کار کرده‌ام ولي نمي‌دانم چرا باز هم دعوت نشده‌ام! بازيکناني به تيم ملي دعوت شده‌اند که در طول فصل بيشتر از 10 بازي براي تيم ملي انجام نداده‌اند.

هافبک هجومي تيم فوتبال ذوب‌آهن افزود: واقعا خوشحال شدم که محسن مسلمان و قاسم حدادي‌فر به تيم ملي دعوت شدند. اين بازيکنان شايستگي حضور در تيم ملي را داشتند که خوشبختانه دعوت شدند.

وي خاطرنشان‌کرد: خوشحال مي‌شوم که شرايط ادامه بازي من در فوتبال اصفهان فراهم باشد چون واقعا در اصفهان احساس راحتي مي‌کنم و شک نکنيد که تمام بازيکنان ذوب آهن دوست دارند در اين تيم بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد