گوناگون

سپاهان فصل آینده صددرصد قهرمان لیگ برتر می‌شود

پارسینه: مهاجم تیم سپاهان گفت: با شرایطی که بر تیم سپاهان حاکم است، مطمئن باشید که این تیم فصل آینده قهرمان لیگ برتر می‌شود.

محمد غلامی، با اشاره به شرایط تیم سپاهان در اردوهای آماده‌سازی این تیم اظهار کرد: تیم ما تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر می‌گذارد و شرایط تمرینات ما بسیار خوب است و ما زیر نظر آقای کرانچار و کمک‌های او کارهای بدنسازی را انجام می‌دهیم و چند بازیکن جدید هم جذب کرده ایم.

وی در مورد تمدید قراردادش با تیم سپاهان برای فصل آینده، افزود: من در فصل گذشته نتوانستم به دلیل برخی مشکلات از ابتدای فصل در اردوی آماده‌سازی و بدنسازی حضور داشته باشم و این مسئله برای من بسیار سخت بود به همین دلیل نتوانستم از ابتدای فصل در ترکیب اصلی تیمم قرار بگیرم.

مهاجم سپاهان تصریح کرد: دوری من از ترکیب اصلی باعث شد که شرایط خوبی نداشته باشم و به همین دلیل از تیم ملی هم دور شدم و نتوانستم خودم را به سرمربی تیم اثبات کنم اما مطمئنا در فصل جاری شرایط بهتری خواهم داشت و به همین دلیل با سپاهان تمدید کردم.

وی پیرامون شرایط تیم اصفهانی برای فصل آینده و اینکه سپاهان در پایان فصل چه شرایطی پیدا می‌کند، اضافه کرد: ما برای فصل آینده بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده‌ایم و مطمئنم که با این بازیکنان تیم سپاهان صددرصد قهرمان خواهد شد.

غلامی اضافه کرد: امیدوارم که هرچه سریعتر بازیکنان ملی‌پوش سپاهان نیز به ترکیب اصلی تیم ما اضافه شوند تا ما بتوانیم با استفاده از آن ها به بهترین شرایط خود برسیم.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد