گوناگون

واکنش کفاشیان به گزارش فساد در فوتبال

پارسینه: رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید گزارش کمیسیون اصل "90" مبنی بر وجود فساد در فو‌تبا‌ل بخش‌های زیادی را در بر گرفته و کمیته‌ حقوقی این فدراسیون با بررسی این گزارش پاسخ آن را خواهد داد.

علی کفاشیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم همایون بهزادی، اظها‌ر کرد: بهزادی از مفاخر فو‌تبا‌ل ما بود چه در زمین و چه در خارج از زمین. مدت زیادی ریاست کمیته پیشکسوتان فدراسیون فو‌تبا‌ل را بر عهده داشت و هر گاه ماموریتی را به او می‌دادیم به نحو احسن آن را اجرا می‌کرد. او یکی از بهترین‌های فو‌تبا‌ل در هر زمینه‌ای بود و این ضایعه بزرگ را به جامعه فو‌تبا‌ل تسلیت عرض می‌کنیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره ارائه گزارش فساد در فو‌تبا‌ل از طرف کمیسیون اصل "90" مجلس شورای اسلامی، خاطر‌ نشان کرد: این گزارش باید منتشر می‌شد و زمینه‌های مختلفی را در بر گرفته است. کمیته‌ حقوقی فدراسیون با مطالعه و بررسی این گزارش پاسخ مناسبی خواهد داد و اگر تخلفی هم وجود داشته باشد به کمیته‌های حقوقی پاسخ می‌دهیم.

او درباره این که آیا انتشار این گزارش در رسانه‌ها کار درستی بود یا نه، گفت: بالاخره این گزارش در رسانه‌ها منتشر شده است و پاسخی در این‌باره ندارم.

کفاشیان با بیان این که هنوز به طور دقیق این گزارش را مطالعه نکرده است، گفت: فعلا نمی‌توانیم به این گزارش پاسخی دهیم، چون این گزارش نیازمند به مطالعه دقیق است و باید بررسی شود.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره وضعیت محمد خاکپور نیز، اظها‌ر کرد: ماموریت او تمام شده و اگر قرار باشد با او همکاری کنیم این موضوع مربوط به پنج ماه آینده خواهد بود که تیم را برای مسابقات جام ملت‌های زیر 21 سال آماده می‌کنیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که محمد مایلی کهن هر روز مصاحبه‌های مختلفی را علیه کارلوس کی‌روش انجام می‌دهد و در شرایطی که کی‌روش در ایران حضور ندارد و نمی‌تواند پاسخ او را بدهد، این شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید، توضیح داد: دست کی‌روش هم از ایران کوتاه نیست و او هم به خوبی جواب محمد مایلی کهن را می‌دهد. امیدوارم که این داستان‌ها به پایان برسد و شاهد این گونه مصاحبه‌ها نباشیم.

ارسال نظر

  • احمد

    گزارش فساد را بايد اشخاصي بنويسند كه خود دور از فساد بوده باشند، ميدانيم كه ١٧٠ نفر ازينان از رحيمي معاون احمدي نژاد پول گرفته اند، تعدادي از جزايري وجوه كلان دريافت كردند يكسر بابك زنجاني به مجلس وصل بوده ، فسادهاي گسترده و اختلاسهاي كلان ، در حوزه ي نظارت همين اقايان اتفاق افتاده است ، بيش از ١٦٠ نفرشان پست ورزشي دارند و از همين محيط فساد كسب درامد ميكنند، مگر تخريب سفارت انگليس را رهبر انقلاب تقبيح نكرد و مگر رسايي اين حمله را پشتيباني ننمود؟ فساد كه حتما نبايد پولي باشد بالا رفتن از ديوار كه فساد بدتريست ، چهره ي پاك و بيغرض ميتواند فساد را عيان كند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد