گوناگون

حذف منچستریونایتد و صعود لیورپول

پارسینه: منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل لیورپول به تساوی 1-1 رضایت داد و از دور رقابت ها حذف شد.

به گزارش فارس، دور برگشت مسابقات قهرمانی لیگ اروپا در مرحله یک شانزدهم امشب با برگزاری چند مسابقه آغاز شد که در این مسیر ابتدا 6 تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در حساس‌ترین مسابقه بایرلورکوزن و ویارئال مسابقه حساس را برگزار کردند که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد تا ویارئال راهی مرحله بعد شد.

در دیگر مسابقه حساس امشب تیم‌های لاتزیو و اسپارتاپراگ مقابل هم صف آرایی کردند و در حالی نماینده ایتالیا در دیدار رفت و در خانه حریف به تساوی یک بر یک رسیده بود، اما این بار در خانه 3 بر صفر بازنده شد تا خیلی راحت صعود به مرحله بعدی را از دست بدهد و اسپارتاپراگ با خلق شگفتی و با برتری 4 بر یک در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله بعدی شد.

والنسیا نیز در خانه میزبان تیم اتلتیک‌بیلبائو بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید،‌اما با توجه به اینکه در دیدار رفت و در خانه حریف یک بر صفر باخته بود، با تفاضل گل از راهیابی به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

و تیم ویارئال مقابل بایرلورکوزن به تساوی بدون گل رسید، اما با توجه به پیروزی 2 بر صفر در مسابقه رفت، موفق شد جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

*نتایج کامل سه مسابقه انجام شده به شرح زیر است:

بایرلورکوزن آلمان صفر -ویارئال اسپانیا صفر (بازی رفت 2 بر صفر به سود ویارئال)

لاتزیو ایتالیا صفر -اسپارتاپراگ جمهوری چک 3( بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید)

والنسیا اسپانیا 2 - اتلتیک بیلبائو اسپانیا یک ( بازی رفت با پیروزی یک بر صفر به نفع اتلیتک‌بیلبائو)
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد