گوناگون

عمادی طلایی شد

پارسینه: دیدارهای وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان، با تصاحب مدال طلا و سکوی قهرمانی توسط محمدمهدی عمادی نماینده شایسته کشورمان به پایان رسید.

به گزارش برنا، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از روز دوشنبه - ۲۰ فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و فردا (جمعه - ۲۴ فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.

امروز (پنجشنبه) و در روز چهارم این رقابت‌ها، در پایان دیدارهای وزن ۶۸- کیلوگرم، محمد مهدی عمادی توانست عنوان قهرمانی را با غلبه بر تمامی حریفانش در میدان جهانی بدست آورد.

هوگوپوش وزن هفتمی کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در اولین مبارزه رو در روی «ایاد باراکات» از مصر قرار گرفت و ۱۸ بر ۸ به برتری رسید؛ این تکواندوکار در فینال مسابقات کسب سهمیه برابر دیگر نماینده کشورمان به برتری رسید و قهرمان شد اما در میدان جهانی دستش از کسب مدال بازماند.

محمدمهدی در دومین گام «دیوربک توخلیبوئف» ازبک را ۱۶ بر ۳ از پیش رو برداشت، او در ادامه با «بلا بری» از مجارستان مبارزه کرد و ۱۶ بر ۹ به پیروزی رسید. پس از آن در دیدار با «ایوان پالوسکی» از بلاروس با نتیجه ۲۶ بر ۶ (اختلاف امتیاز ۲۰) برنده شد.

نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در فینال این رقابت‌ها با «سی جی نیکولاس» آمریکایی دیدار کرد و با و نتیجه ۱۸ بر ۱۰ توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد