گوناگون

بایرن مونیخ آلمان، فاتح جام باشگاه‌های جهان شد+ فیلم

بایرن مونیخ آلمان، فاتح جام باشگاه‌های جهان شد+ فیلم

پارسینه: بایرن مونیخ در دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان، برابر تیگرس مکزیک ۱-۰ به پیروزی رسید و ششمین جام خود در یک سال گذشته را بالای سر برد.

امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، دیدار فینال مسابقات جام باشگاه‌های جهان، میان تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ آلمان، قهرمان اروپا و تایگرز مکزیک، قهرمان کونکاکاف در استادیوم اجو کیشن سیتی شهر دوحه و با قضاوت استبان استوجیچ، داور ۳۸ ساله اروگوئه‌ای برگزار شد.

این بازی با پیروزی یک بر صفر به سود تیم بایرن مونیخ آلمان مقابل حریف مکزیکی خود به پایان رسید.


تک گل پیروزی بخش بایرنی‌ها در این بازی را بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ به ثمر رساند.

شاگردان هانسی فلیک با پیروزی یک بر صفر مقابل حریف مکزیکی خود، فاتح جام باشگاه‌های جهان شدند و توانستند ششمین جام فصل خود را کسب کنند و دومین تیم بعد از بارسلونای اسپانیا شوند که در یک فصل ۶ جام را کسب کرده است.

این قهرمانی دومین عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان برای تیم بایرن مونیخ بعد از قهرمانی این تیم در مسابقات سال ۲۰۱۳ بوده است که در آن جام، بایرنی‌ها با پیروزی مقابل راجا کازابلانکای مراکش قهرمان آن مسابقات شده بودند.

تیم تایگرز مکزیک نیز که می‌توان به عنوان شگفتی ساز این جام از آن یاد کرد، در اولین حضور خود در این مسابقات و با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق به کسب افتخار بزرگی برای کشور خود شده اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد