گوناگون

مس رفسنجان ۱ – پیکان ۱/ رتبه‌ها در جدول تغییری نکرد

مس رفسنجان ۱ – پیکان ۱/ رتبه‌ها در جدول تغییری نکرد

پارسینه: تقابل تیم های مس و پیکان در رفسنجان برنده ای نداشت و دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.

تیم مس رفسنجان بعد از متحمل شدن ۴ شکست متوالی سرانجام در هفته بیست و پنجم موفق شد نساجی را در خانه شکست بدهد؛ یک هفته بعد، اما آن‌ها بازهم شکست خوردند؛ آن هم مقابل ماشین سازی قعرنعشین با سه گل! شاگردان ربیعی که با ۳۱ امتیاز در مکان یازدهم جدول حضور داشتند، برای فرار از شرایط بد فعلی، نیاز مبرمی به پیروزی مقابل پیکان داشتند هر چند که با چهره‌ای تدافعی وارد زمین شدند. در سمت مقابل ۷ هفته از آخرین باخت پیکان می‌گذشت؛ این تیم پیش از بازی امشب با ۳۵ امتیاز در مکان نهم قرار داشت و می‌توانست با کسب برد به جمع بالانشینان نزدیک شود.

نیمه اول با فوتبالی محتاطانه از سوی هر دو تیم شروع شد. رفته رفته پیکان به بازی مسلط و سرانجام موفق شد در دقیقه ۳۰ توسط ابراهیم صالحی به گل برسد؛ گلی که توسط عقیل کعبی در دقیقه ۳۵ پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند. در نیمه دوم هر دو تیم با برنامه‌های تهاجمی شان که توام با صبر و حوصله بسیار بود، سعی در رسیدن به گل دوم داشتند. در میانه‌های نیمه دوم تغییرات سرمربیان دو تیم در ترکیب تیم هایشان شروع شد تا بلکه بتوانند نتیجه را تغییر دهند. این تغییرات هم حاصلی در پی نداشت و بازی دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا رتبه هایشان در جدول تغییر پیدا نکند.


ترکیب مس رفسنجان:


داوود نوشی‌صوفیانی
حامد نورمحمدی (مسیح زاهدی ۷۰)
عقیل کعبی
هومن ربیع‌زاده
حسن جعفری
محمد انصاری (مهرداد آوخ ۷۳)
مهدی کیانی
مهرداد رضایی (علیرضا نقی زاده ۱+۹۰)
میثم نقی زاده (محسن آذرباد ۱+۹۰)
فراز امامعلی
محمدرضا سلیمانی (محمد قاضی ۷۳)
سرمربی: محمد ربیعی


ترکیب پیکان:


علیرضا رضایی
اسماعیل بابایی (آرش قادری ۷۰)
سامان فلاح
نادر محمدی
امیرحسین رنگرز جدی
آرمان قاسمی
محمد خدا بنده لو (رضا جبیره ۷۰)
سید محمد ستاری
حسین پورامینی
علیرضا کوشکی (امیر روستایی ۶۱)
ابراهیم صالحی (دانیال ماهینی ۱+۹۰)
سرمربی: مهدی تارتار


شرح گل



مس رفسنجان ۰ - پیکان ۱ (ابراهیم صالحی ۳۰): روی پاس محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی در بیرون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و پس از دریبل مدافع پیش روی خود با شوتی دقیق دروازه مس را باز کرد.



مس رفسنجان ۱ - پیکان ۱ (عقیل کعبی ۳۵): روی یک ضربه آزاد از فاصله حدود ۳۰ متری، محسن آذرباد توپ را برای عقیل کعبی کاشت و این بازیکن با شوتی غیرقابل مهار دروازه پیکان را هدف گرفت؛ علیرضا رضایی روی این شوت هر چه بدن خود کش داد نتوانست آن را مهار کرد و دروازه اش باز شد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد