گوناگون

فرهاد آمد اما سکوها آرام است!

فرهاد آمد اما سکوها آرام است!

پارسینه: او با برگرداندن مجیدی خداحافظی کرده به استقلال آن دو دسته از هواداران مخالف را هم راضی کرد تا حمایت همه جانبه از سکوها را برای خود به ارمغان آورد.

پارسینه - محمد عاشق: همه آنهایی که فوتبال را پیگیری می کنند، متفق القول امیر قلعه نوعی را بهترین یا حداقل یکی از بهترین مربیان ایران می دانند. قلعه نوعی که در کارنامه مربیگری اش بیشترین آمار قهرمانی را دارد هیچ گاه تیم هایش جایگاه پایینی در جدول لیگ برتر نداشتند. ژنرال آبی ها که اصول خاصی را در شیوه کارش دنبال می کند همان قدر که به تکنیک و تاکتیک اعتقاد دارد، حواسش به سکوها و حواشی تیم هم هست.

او که همیشه از سمت سکوها مورد حمایت قرار می گیرد، سرمربی مورد علاقه آبی هاست. امسال هم قلعه نوعی بعد از بازگشت به استقلال سعی در راضی کردن هواداران دارد و آن دسته قلیل را هم که ابراز مخالفت می کنند زیر نظر دارد.

هواداران استقلال 3 دسته اند. اکثر آنها قلعه نوعی را ایده آل ترین مربی برای تیم محبوبشان می دانند. عده ای با امیر کینه ای دیرینه دارند که به روابط قلعه نوعی با مرحوم حجازی برمی گردد و عده ای هم هوادار پروپاقرص مجیدی اند و مقصر نبود او در استقلال را قلعه نوعی میدانند.



ژنرال آبی ها که اشراف خاصی به وضعیت سکوها دارد، با علم بر این موضوع مدیریت می کند، سعی بر آرام نگه داشتن سکوها دارد. از این رو او با برگرداندن مجیدی خداحافظی کرده به استقلال آن دو دسته از هواداران مخالف را هم راضی کرد تا حمایت همه جانبه از سکوها را برای خود به ارمغان آورد.

اما بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال نظریه های زیادی را به همراه داشت که تا به امروز قوی ترین نظریه موضوعی بود که مطرح کردیم. به نظر می رسد مدیران و سرمربی استقلال مجیدی را برای آرامش سکوها و در مرحله بعد، دربی بزرگ پایتخت برگرداندند تا حمایت همه جانبه سکوها را داشته باشند.

مجیدی که بعد از برد استقلال مقابل سایپا در تمرینات حاضر شد، مورد حمایت همه هواداران قرار گرفت و با وجود دور بودنش از میادین آمادگی بالایی را در تمرینات از خود نشان داد. اما در کمال ناباوری هواداران قلعه نوعی و کادر پزشکی استقلال طی مصاحبه هایی ابراز کردند فرهاد هنوز به امادگی کامل برای حضور در ترکیب اصلی نرسیده و هنوز پیگیر تمرینات بدنسازی است. با اعلام این خبر از سمت قلعه نوعی بازهم نظریه بازگشت فرهاد برای آرامش سکوها قوت گرفت تا با وجود او در این تیم،استقلالی ها حمایت صد در صدی سکوها را داشته باشند.

با این حال هنوز هم باید منتظر تصمیمات بعدی قلعه نوعی در مورد کاپیتان آبی ها باشیم تا ببینیم ژنرال چه زمانی قصد استفاده از شوالیه شماره 7 خود را دارد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد