گوناگون

نواب نصیر شلال: ۵۰ کیلوگرم با مجموع رکوردم فاصله دارم

پارسینه: حدود یک ماه است که تمرین‌هایم را آغاز کرده‌ام و در حال رسیدن به آمادگی 70 – 80 درصدی هستم،‌ البته 50 کیلوگرم از مجموع وزنه‌ای که در دوره آمادگی زده‌ام، فاصله دارم و با توجه به این که حدود سه ماه تمرین نداشته‌ام این تفاوت طبیعی است. با این حال اگر کادر فنی صلاح بداند و نیازی باشد وزنه می‌زنم،‌ البته زدن رکورد خاصی را مد نظر ندارم و تنها برای پیروزی تیم به روی تخته می‌روم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ملی حفاری ایران گفت: وزنه زدنم در فینال لیگ برتر، بستگی به نظر کادر فنی دارد.

نواب نصیر شلال اظهار کرد: حدود یک ماه است که تمرین‌هایم را آغاز کرده‌ام و در حال رسیدن به آمادگی 70 - 80 درصدی هستم،‌ البته 50 کیلوگرم از مجموع وزنه‌ای که در دوره آمادگی زده‌ام، فاصله دارم و با توجه به این که حدود سه ماه تمرین نداشته‌ام این تفاوت طبیعی است. با این حال اگر کادر فنی صلاح بداند و نیازی باشد وزنه می‌زنم،‌ البته زدن رکورد خاصی را مد نظر ندارم و تنها برای پیروزی تیم به روی تخته می‌روم.

وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم، حضور ملی‌پوشان المپیکی را پوئن مثبتی برای تیم "ملی حفاری" دانست و تصریح کرد: حضور ملی‌پوشان المپیکی صددرصد پوئن مثبتی به شمار می‌آید، البته امسال قانونی در لیگ وجود دارد مبنی بر این که در هر مسابقه تنها سه ملی‌پوش می‌توانند شرکت کنند، بنابراین یک مقدار کار سخت می‌شود، با این وجود امیدوارم تمام وزنه‌برداران تیم نتیجه‌ بهتری نسبت به مسابقات گذشته کسب کنند.

نصیر شلال در پایان بیان کرد: با توجه به نزدیکی امتیازهای تیم‌ها، فکر می‌کنم فینال پرهیجان و رقابت نزدیکی را شاهد باشیم و با آمادگی بهتری که وزنه‌برداران تیم‌مان نسبت به مسابقات گذشته پیدا کرده‌اند، ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد