گوناگون

پشت پرده پیوستن این دو ستاره جدید به استقلال

پشت پرده پیوستن این دو ستاره جدید به استقلال

رسانه ها نوشتند داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار و منتظر محمد بازیکن تیم مس قطعا برای فصل بعد به تیم استقلال ملحق خواهند شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرورزشی، چندی پیش بود که یکی از رسانه‌های عراقی نوشت جواد نکونام با منتظر محمد تماس گرفته است و از او خواسته است فصل آینده به جمع شاگردانش ملحق شود. این تماس از سوی سرمربی تیم استقلال تایید نشد و تنها نکته‌ای که سرمربی تیم  استقلال تاکید کرده تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تیمش است که قراردادشان تمام شده است. به این خاطر که به زعم سرمربی تیم استقلال بازیکنان فعلی این تیم برای موفقیت از جان مایه گذاشته‌اند و شایسته تحسین هستند.

داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار هم بعد از بازی با گل گهر تلویحا از تمایل خود برای کمک به تیم استقلال خبر داده است و اینطور وانمود کرده است که مورد توجه باشگاه استقلال است.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال منجر به این نتیجه شد که باشگاه استقلال با این دو بازیکن تماس نگرفته است و اساسا جواد نکونام اصلا لیستی به باشگاه برای عقد قرارداد نداده است و تنها از باشگاه خواسته است با بازیکنانی که قراردادشان رو به پایان است، برای تمدید صحبت کند.  

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار