گوناگون

بازداشت زننده گل قهرمانی پرسپولیس به جرم قتل غیرعمد!

بازداشت زننده گل قهرمانی پرسپولیس به جرم قتل غیرعمد!

بازیکنی که گل قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را زد، با یک معضل بسیار بزرگ مواجه شد.

پارسینه: پرسپولیس در بهار سال ۱۳۸۱ روزهایی بسیار رویایی را سپری کرد. این تیم که تا هفته آخر از استقلال در کورس لیگ اول حرفه‌ای عقب مانده بود، در واپسین هفته آن مسابقات به واسطه شکست خارج از خانه آبی‌ها مقابل ملوان و پیروزی یک بر صفر خودش برابر فجر سپاسی توانست قهرمانی را جشن بگیرد. گل پرسپولیس در آن مسابقه را ابراهیم اسدی به ثمر رساند. بازیکنی که همان گل موجب شد محبوبیتی خاص میان هواداران پرسپولیس پیدا کند.

البته اسدی در بهار سال ۱۳۹۷ یعنی ۱۶ سال پس از زمانی که گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر رساند، دچار یک معضل بزرگ شد. خبرورزشی هشتم خرداد سال ۹۷ گزارشی اختصاصی منتشر کرد که در آن به اتفاق تلخ رخ‌داده برای اسدی اشاره شده بود.

این بازیکن در آن مقطع با اتومبیلش تصادف کرد و متاسفانه همان سانحه منجر به فوت یک نفر شد. اتفاق تلخی که به شدت از نظر روانی روی ابراهیم اسدی تاثیر گذاشت. البته تعمدی در ماجرا وجود نداشت و به همین خاطر پس از طی کردن تشریفات اداری او را با قید وثیقه آزاد کردند ولی بدیهی است که چنین اتفاقی از نظر روحی شرایط هر فردی را بر هم می‌ریزد. این اتفاق طی یک گزارش اختصاصی در خبرورزشی منتشر شد و آن زمان سر و صدای زیادی هم راه انداخت.

336130

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار