گوناگون

گل محمدی: پیروزی بر سایپا نتیجه شروع طوفانی پرسپولیس بود

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به پرسشی که امکان اختلاف بین بازیکنان پرسپولیس و پاس ندادن به یکدیگر را جویا شد گفت: اصلا چنین مسئله ای در تیم ما وجود ندارد. بازیکنان ما با هم کاملا رفیق هستند و مطمئن باشید اگر اینطور نبود این موفقیت ها حاصل نمی شد. اعتقاد دارم اگر در تیمی رفاقت وجود نداشته باشد ممکن است موفقیتی بدست بیاید اما این موفقیت مقطعی خواهد بود.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 4 بر یک عصر امروز پنجشنبه تیمش برابر سایپا البرز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: این پیروزی را به بازیکنانم و همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تقدیم می کنم. بازیکنانم در این دیدار با انگیزه و تمام وجودشان جنگیدند و با شروع طوفانی که در نیمه اول داشتند به یک پیروزی پرگل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما نیمه اول را خوب و طوفانی شروع کردیم و با گل های زودهنگامی که زدیم نبض بازی را در اختیار گرفتیم و خوشبختانه در آخرین دقیقه نیمه اول به گل سوم رسیدیم تا خیالمان را برای رسیدن به پیروزی راحت کنیم. البته در شروع نیمه دوم سایپا به گل رسید و فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد که سعی کردیم این فشارها را کنترل کنیم.

گل محمدی که روز چهارشنبه مورد بخشش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا بتواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی افتاد که شما بخشیده شدید گفت: بعد از بازی با آلومینیوم از باشگاه خواستم با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست فرجام خواهی کند که روز چهارشنبه جوابش اعلام شد.

وی ادامه داد: تصاویر هم نشان داد که در آن بازی من اعتراض شدیدی نداشتم و به داور هم توهین نکردم که بخواهم محروم شوم. مطمئن باشید اگر در گزارش داوری چیزی در این مورد قید شده بود من را نمی بخشیدند.

گل محمدی در مورد رویارویی تیمش با ذوب آهن در رقابت های جام حذفی گفت: خوشبختانه با پیروزی پرگلی که برابر سایپا به دست آوردیم از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم و می توانیم امیدوار باشیم که با تمام توان به مصاف ذوب آهن برویم. البته این تیم هر چند در رقابت های لیگ نتایج خوبی نگرفته اما در نیم فصل دوم شرایط کاملا متفاوتی پیدا کرده و قطعا ما بازی سختی برابر ذوب آهن پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به پرسشی که امکان اختلاف بین بازیکنان پرسپولیس و پاس ندادن به یکدیگر را جویا شد گفت: اصلا چنین مسئله ای در تیم ما وجود ندارد. بازیکنان ما با هم کاملا رفیق هستند و مطمئن باشید اگر اینطور نبود این موفقیت ها حاصل نمی شد. اعتقاد دارم اگر در تیمی رفاقت وجود نداشته باشد ممکن است موفقیتی بدست بیاید اما این موفقیت مقطعی خواهد بود.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در نیم فصل اول بیشتر بازی می کردند و حالا بنابردلایلی نیمکت نشین شده اند این مسئله را به راحتی پذیرفته اند و زمانی که به زمین می روند با تمام وجود برای تیم بازی می کنند. این نشان می دهد که بازیکنان پرسپولیس در اوج رفاقت قرار دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گل محمدی در مورد دلایل بازی نکردن علی کریمی در این دیدار و احتمال حضور او در دیدار برابر ذوب اهن گفت: کریمی در روزهای قبل از بازی با سایپا خیلی خوب نبود و شرایط مطلوبی نداشت. به همین خاطر در فهرست 18 نفره قرار نگرفت. الان هم مشخص نیست که برای بازی با ذوب آهن شرایط مطلوبی داشته باشد یا نه. باید با پزشکان تیم مشورت کنیم و منتظر روزهای آینده باشیم. همه چیز به خود کریمی بستگی دارد اما من امیدوارم بتوانیم حداقل یک نیمه از او در دیدار با ذوب آهن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد