گوناگون

آلمان ۲-۰ مجارستان؛ پیروزی مقتدرانه میزبان یورو

آلمان 2-0 مجارستان؛ پیروزی مقتدرانه میزبان یورو

دو تیم آلمان و مجارستان در دومین بازی از دور دوم گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، آرنا اشتوتگارت میزبان دومین بازی امروز یورو ۲۰۲۴ خواهد بود و از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آلمان در دیداری از گروه A به مصاف مجارستان خواهد رفت.

اگرچه یولیان ناگلزمن می‌گوید برایش عملکرد خوب آلمان مقابل اسکاتلند در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ غیرمنتظره نبوده، اما با روند پرنوسان ژرمن‌ها در سال‌های اخیر همه شگفت‌زده شدند. علاوه بر زدن ۵ گل، نمایش آلمان جذاب بود و این تیم اگر چنین عملکردی را در بازی‌های بزرگ‌تر تکرار کند، شانس نخست قهرمانی خواهد بود. آلمان حسرت قهرمانی در خانه را دارد و از سال‌ها پیش مسئولان فوتبال این کشور تلاش کردند بهترین تیم ممکن را روانه یورو ۲۰۲۴ کنند. آن‌ها دوست ندارند این دوره دشمن‌های‌شان مثل انگلیس یا ایتالیا و یا حتی اسپانیا جام را از برلین به خانه خودشان ببرند.

تیم مارکو روسی که دوره قبل وضعیت خوبی داشت و صعود نکرد، نمی‌خواهد این اتفاق در سال ۲۰۲۴ هم تکرار شود. مجارستان مقابل سوئیس در فاز دفاعی غافلگیر شد و با نمایشی که میزبان در بازی اول داشته، برای‌شان بازی دوم در اشتوتگارت هم نگران‌کننده است. در واقع مجارستان اگر از میزبان امتیاز نگیرد، باید قید صعود را بزند، چرا که شاید این گروه، گروهی باشد که تیم سوم آن به مرحله حذفی نمی‌رسد. مجارستان علاوه بر بازی امشب، بازی بعدی را هم در اشتوتگارت برگزار خواهد کرد و شاید بازگشت سخت در همین شهر برای‌شان ممکن شود.

ترکیب آلمان: نویر، کیمیش، رودیگر، تاه، میتل‌اشتات، آندریش، کروس، موسیالا، گوندوگان، ویرتز و هاورتز

ترکیب مجارستان: گولاچی، داردای، اوربان، فیولا، کرکژ، شافر، ناگی، بولا، سوبوسلای، شالای، وارگا

ضربه کاشته زیبا و جذاب سوبوسلای، نویر را به چالش کشید اما واکنش خوبی که گلر شماره یک به اجرا گذاشت مانع از این اتفاق افتاد.

آلمان ۱-۰ مجارستان (جمال موسیالا دقیقه ۲۰):

حرکت خوب موسیالا با نفوذ گوندوغان همراه شد و پس از اینکه اوربان جلوتر از ایلکای صاحب توپ شد، این بازیکن از پشت سر به او فشار آورد و با سماجت توپ را از او گرفت و مجددا توپ را به موسیالا سپرد تا او با یک ضربه ساده دروازه مجارستان را باز کند.

کرنر مواج کروس روی پای رابرت اندریچ آمد و ضربه خوب و سرضرب این بازیکن با دخالت مدافع مجارستان راهی کرنر شد و کرنر بعدی هم حاصلی نداشت.

در شروع بازی بازیکنان مجارستان این فرصت را داشتند تا آلمانی‌ها را غافلگیر کنند و به گل اول بازی برسند اما واکنش خوب مانوئل نویر در ثانیه ۱۵ مانع از این اتفاق شد.

آلمان روی دروازه مجارستان حملات بیشتری را ترتیب داد که در دقیقه 67 به گل دوم رسید. پس از پاس موسیالا به کناره‌ها ارسال ماکسیمیلیان میتلشتات در محوطه جریمه به گوندوگان رسید و او با شوت سرضرب توپ را وارد دروازه حریف کرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار