گوناگون

اولین واکنش ستاره قطری به شایعه جدایی از پرسپولیس

اولین واکنش ستاره قطری به شایعه جدایی از پرسپولیس

مدافع قطری و سرشناس پرسپولیس که دیروز اخباری درباره جدایی‌اش منتشر شده بود، به قراردادش با این باشگاه اشاره کرد.

به گزارش پارسینه؛  ماجرای جدایی عبدالکریم حسن، مدافع قطری پرسپولیس از این باشگاه روز گذشته تیتر یک اغلب رسانه‌های داخلی بود. رسانه‌های قطری دیروز اعلام کردند که حسن با باشگاه الوکره این کشور قرارداد رسمی امضا کرده است.

در حالی که این خبر را ابتدا رسانه معتبر الکاس منتشر کرد، سایر رسانه‌های قطری هم آن را در ابعاد گسترده‌ای منتشر کردند؛ هرچند رسانه‌ای مثل الرایه این انتقال را قطعی ندانست و اعلام کرد عبدالکریم حسن به الوکره نزدیک است. با این حال بخش عمده رسانه‌های قطری خبر از قطعیت جدایی او از پرسپولیس و پیوستنش به الوکره داده بودند.

در این بین حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب و اعلام کرد این مدافع 30 ساله یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. این در حالی بود که در فضای مجازی حتی این خبر هم منتشر شد که باشگاه پرسپولیس حاضر شده در ازای دریافت مبلغ ۸۰۰ هزار یورو، رضایت عبدالکریم را برای پیوستن به هرتیمی که خواهان جذبش باشد، صادر کند.

با تمام این‌ها اما این مدافع قطری ساعاتی قبل در گفت‌وگوی کوتاهی که با سایت فوتبال برتر داشت، به صورت رسمی اعلام کرد که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

حسن در پاسخ به این سوال که روز گذشته اخبار متفاوتی درباره انتقالش به تیم الوکره شنیده شده و برخی رسانه‌های قطری آن را قطعی دانستند گفت: "من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم. این روزها شایعات زیادی همه جا هست."

با این شرایط می‌توان به این نتیجه رسید که جدایی عبدالکریم حسن و پیوستن او به الوکره هنوز اتفاق نیفتاده و این انتقال زمانی رسمی می‌شود که باشگاه پرسپولیس با دریافت مبلغ موردنظرش رضایتنامه حسن را برای تیم خواهانش صادر کند. در غیر این صورت این مدافع مستحکم قطری فصل آینده هم در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار