گوناگون

خط و نشان امیرحسین زارع برای پتریاشویلی: تاوانی بزرگ و تلخ در انتظارت هست!

خط و نشان امیرحسین زارع برای پتریاشویلی: تاوانی بزرگ و تلخ در انتظارت هست!

امیرحسین زارع پست جدیدی را به اشتراک گذاشت.

به گزارش پارسینه؛ امیرحسین زارع در فینال رقابت‌های المپیک مقابل پتریاشویلی شکست تلخی را تجربه کرد . نوع کشتی گرفتن این کشتی گیر و کری خوانی پایانی که برای امیرحسین زارع داشت، حسابی در شبکه‌های اجتماعی بازخورد داشت.

حالا امیرحسین زارع بعد از نقره المپیک پستی اینستاگرامی منتشر کرده که بوی انتقام می‌دهد و در آن پتریاشویلی را تهدید کرده که تاوان بزرگی بدهد!

خلاصه ای از آنچه امیرحسین زارع نوشته:

باور آن سخت است که امروز برخلاف انتظاراتم باید از نقره‌ی المپیک بنویسم. مدالی که هر چند ارزشمند و والا اما شاید لایق پیشکش کردن محضر شما صاحبان فخر و افتخار نباشد. 

با شما مردم کشورم پیمان می‌بندم که هزینه‌ی کاستی‌ها را جبران و پاسخ حیله و رندی‌ها را با تاوانی بزرگ بدهم.

عهد می‌بندم که نتیجه بی‌احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم‌نشدنی داشته باشد. این، نه تهدید است و نه تحریک؛ یک وظیفه‌ی کاملا ملی و حیثیتی است که سنگینی آن را تا روز موعود روی شانه‌هایم حمل خواهم کرد.

تا آن روز اما در انتظار پاسخ به یک پرسش اساسی از جان مایه می‌گذارم؛ چه کسی وجود ایستادن مقابل پرچم میهنم ایران را خواهد داشت؟ هستیم، و خواهیم دید.

photo_2024-08-13_14-39-34

منبع: طرفداری

ارسال نظر

  • اکبری

    تاج بی‌فرهنگی!

  • ناشناس

    نشان (:مدال) طلای تقلبی!

  • امین

    قهرمانی آلوده به عقده و مکاربازی تا ابد برازنده‌شان باد.

  • .

    دست روی چشم و سر و صورتتان می‌گذارند، ساعد یا مچ دستشان را مانند گاز انبر بگیرید و تندر یا پیش‌انداز یا دست‌تو یا قوسشان کنید و خاکشان کنید ولی هم‌زمان بپایید که کول‌انداز یا تندر یا زیر سر رو یا زیر از ران یا مچ نشوید. دوبار که این جوری جنگ روانیشان را خنثی کنید، درمی‌یابند که باید کشتی بگیرند نه نزاع خیابانی و پنج‌کشی در صورت. منتظر عدالت داور نمانید؛ بلکه، با این روش‌ها بهشان فن امتیازدار و هوش‌یارانه که خودتان فن نخورید، بزنید. اسیر جنگ روانی و حاشیه‌سازی‌های حریف نشوید. حریف و مربی و سرمربی و داور و رییس تشک و قاضی و هیئت داوری را هم در فنون کشتی و هم در فنون روانی با هم ببرید. این جوری کسی جرات خوردن حقتان را ندارد تا از ذوق‌زدگی، حرکات انتحاری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار