گوناگون

بلایی که باشگاه استقلال بر سر جواد نکونام آورد!

بلایی که باشگاه استقلال بر سر جواد نکونام آورد!

استقلال در روزهای گذشته عملکرد رسانه‌ای متفاوتی نسبت به سرمربی خودش داشته است.

به گزارش پارسینه و به نقل از طرفداری؛ در روزهای گذشته اخبار بسیاری در رابطه با آینده نیمکت استقلال به وجود آمده است اما رسانه رسمی این باشگاه هیچ واکنشی نسبت به آن‌ها نشان نداده است.

رسانه رسمی آبی‌پوشان نسبت به این اخبار کاملا خنثی عمل کرده‌ است؛ نه خبری از مذاکره و رونمایی از سرمربی جدید است و نه نشانه‌ای مبنی بر ماندن جواد نکونام .

مشخص نیست که سرنوشت جواد نکونام بر روی نیمکت استقلال چگونه رقم خواهم خورد اما یکی از نکات قابل توجه در روزهای اخیر، سانسور جواد نکونام در گزارش تصویری تمرینات است.

رسانه رسمی استقلال همواره در گزارش تصویری، عکس‌هایی از جواد نکونام نیز منتشر می‌کرد اما با وجود حضور نکونام در تمرینات روزهای گذشته، خبری از عکس از سرمربی آبی‌های پایتخت نیست و این می‌تواند یکی از نشانه‌های جدایی کاپیتان اسبق تیم ملی از جمع آبی‌پوشان باشد.

حالا باید دید این اتفاقات سرانجام به کجا خواهد رسید و آیا شاهد سرمربی جدیدی بر روی نیمکت استقلال خواهیم بود یا نکونام به کار خود در تهران ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد