گوناگون

موسیالا: توپ طلا برایم اهمیتی ندارد!


موسیالا: توپ طلا برایم اهمیتی ندارد!

جمال موسیالا می‌گوید نبودن نامش در فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا برایش مهم نیست.

به گزارش پارسینه به نقل از انتخاب، بسیاری معتقد هستند که جمال موسیالا بهترین بازیکن بایرن مونیخ در چند فصل اخیر بوده و یکی از بهترین ستاره‌های تیم ملی آلمان هم در حال حاضر به حساب می‌آید و هواداران این دو تیم علاقه زیادی به او دارند.

عملکرد خوب او در ترکیب بایرن در فصل گذشته با وجود بحرانی که این تیم پشت سر گذاشت و هیچکس پوشیده نبود و او توانست در تیم ملی آلمان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

همین باعث شد که غیبت او در فهرست نامزدهای دریافت جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ با تعجب بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان روبه‌رو شود که معتقد هستند او شایستگی این که در بین نامزدهای دریافت این جایزه باشد را داشت.

2077968

این اتفاق جنجال بسیاری به پا کرد اما موسیالا تا پیش از این هیچ صحبتی در این باره انجام نداده بود و حالا در گفتگو با آر‌تی‌ال در این باره اظهار داشت: "نبودن من در بین نامزدهای دریافت این جایزه قرار نیست هیچ چیزی را تغییر دهد.

این اتفاق قرار نیست تغییر و تاثیری روی کیفیت و اهداف من برای آینده بگذارد. اصلاً دلیلی ندارد که به این اتفاق فکر کنم. من فقط روی خودم و پیشرفتم و به کار بردن تمام تلاشم برای کسب جام‌های قهرمانی با تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ متمرکز هستم."

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد