گوناگون

برانکو: پرسپولیس را قهرمان می‌کنم

برانکو: پرسپولیس را قهرمان می‌کنم

سرمربی اسبق پرسپولیس از رویاهای خود در مربیگری صحبت کرد.

برانکو ایوانکوویچ این روزها اصلا شرایط خوبی در چین نداشته و رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را با دو شکست بسیار تلخ آغاز کرده است به همین خاطر هیچ بعید نیست شغل خود را از دست بدهد؛ ولی داستان او ۹ سال قبل کاملا متفاوت بود.

برانکو در آن مقطع هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و رسانه‌های کرواسی پس از این‌که تیم ملی این کشور دچار بحران نتیجه‌گیری شد، از برانکو به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورش یاد کردند. پروفسور ۲۱ شهریور سال ۱۳۹۴ پیرامون شایعه حضورش بر روی نیمکت تیم ملی کرواسی به خبرورزشی گفت: در چند سال اخیر سه بار تا یک‌قدمی هدایت تیم ملی کشورم پیش رفتم. یک بار قبل از انتخاب ایگور استیماچ بود که خودم قبول نکردم و به جای آن سرمربی دینامو زاگرب شدم. بار دیگر زمانی بود که هدایت دینامو را بر عهده داشتم و این باشگاه اجازه نداد سرمربی کرواسی شوم. البته یک بار هم سال‌ها قبل وقتی خارج از کرواسی کار می‌کردم، اسمم برای چنین سمتی مطرح شد ولی همه چیز در حد حرف باقی ماند.

برانکو ادامه داد: در مورد شایعه مذکور باید بگویم تا الان (تابستان سال ۱۳۹۴) هیچ حرفی به صورت رسمی میان من و مدیران فدراسیون فوتبال کرواسی مطرح نشده و فکر می‌کنم در نهایت فرد دیگری هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. البته الان سرمربی پرسپولیس هستم و دلم می‌خواهد ابتدا این تیم را قهرمان کنم و بعد از آن حتما سرمربی تیم ملی کشورم می‌شوم.

برانکو با پرسپولیس به عناوین قهرمانی مهم و ارزشمندی دست یافت ولی تا امروز به آرزوی خود مبنی بر هدایت تیم ملی کرواسی نرسیده است.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد