گوناگون

نگرانی جدید رئال: دشمن تیم برمی‌گردد!


نگرانی جدید رئال: دشمن تیم برمی‌گردد!

کمیته فنی داوران اسپانیا قصد دارد برای بازی بین رئال سوسیه‌داد و رئال مادرید در روز شنبه، خوان مارتینز مونوئرا را که برای مادریدی‌ها داوری جنجالی است، به عنوان داور بازی انتخاب کند.

به گزارش پارسینه به نقل از انتخاب، این موضوع باعث ایجاد جنجال جدیدی شده است، زیرا این بازی نخستین مواجهه بین این داور و بازیکنان رئال مادرید از زمان حادثه‌ای است که به پرونده نژادپرستی علیه وینیسیوس جونیور مرتبط است.

باشگاه رئال مادرید از مدت‌ها قبل به مارتینز مونوئرا اعتراض کرده است، اما پس از بازی فصل قبل که او قضاوت کرد، وضعیت بدتر شد. این بازی در ورزشگاه ال سادار مقابل اوساسونا برگزار شد و رئال مادرید با نتیجه ۴-۲ پیروز دیدار شد. در دقیقه ۴۴ آن بازی، وینیسیوس جونیور به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت که پنجمین کارت زرد او در آن فصل بود و او را از بازی بعدی مقابل اتلتیک بیلبائو محروم کرد. این تصمیم داور باعث شد وینیسیوس ناراحت شود و در بین دو نیمه به یکی از دوربین‌های تلویزیونی گفت: «در همه بازی‌ها این داور به من کارت می‌دهد.»

در همان بازی، دوربین‌ها شعارهای «وینیسیوس، بمیر» را از یکی از بخش‌های استادیوم ضبط کردند. بازیکنانی مانند کارواخال نیز به داور اعتراض کردند و او را از این شعارها مطلع کردند، اما داور این توهین‌ها را در گزارش بازی ذکر نکرد. این امر باعث شد باشگاه رئال مادرید از مارتینز مونوئرا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کند. باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که داور به طور عمدی و آگاهانه این توهین‌ها و شعارهای تحقیرآمیز را نادیده گرفته است. با این حال، این شکایت نتیجه‌ای نداشت و کمیته انضباطی آن را رد کرد و پرونده را بست.

طبق اعلام کمیته فنی داوران، مارتینز مونوئرا بر اساس پروتکل عمل کرده است که بر اساس آن، مسئولیت ثبت اتفاقات بر عهده نماینده لالیگا است و داوران تنها باید توهین‌ها و شعارهایی از نوع نژادپرستانه را ثبت کنند. اما در این مورد، کارواخال به داور اطلاع داده بود که با این مسئله در تعارض است.

پیش از این نیز، تلویزیون رئال مادرید چندین تصمیم بحث‌برانگیز مارتینز مونوئرا را لیست کرده بود که به نظر آنها به ضرر تیمشان بوده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد