گوناگون

حاشیه‌های تمام‌نشدنی مهاجم موردنظر پرسپولیس/ پیوستن تیم جدید بعد از ۶ روز! +عکس

حاشیه‌های تمام‌نشدنی مهاجم موردنظر پرسپولیس/ پیوستن تیم جدید بعد از ۶ روز! +عکس

شاید باید به توافق نرسیدن پرسپولیس با آرون بوپندزا را یکی از خوش شانسی‌های هواداران پرسپولیس تلقی کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرورزشی، در شرایطی که به توافق نرسیدن باشگاه پرسپولیس با آرون بوپندزا  باعث شد تا انتقادات زیادی متوجه مدیریت باشگاه پرسپولیس شود اما اخباری که طی روزهای اخیر از این مهاجم ۲۸ ساله گابنی در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده به خودی خود باعث شده تا اهالی فوتبال به این اعتقاد برسند که شاید جذب نشدن بوپندزا را به خاطر حواشی زیادش باید یکی از شانس‌های بزرگ پرسپولیس و خوش شانسی‌های ویژه هوادارانش برشمرد.

داستان از این قرار است که آرون بوپندزا در شرایطی که یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس بود، با باشگاه الزمالک مصر به توافقر سید و توسط این باشضگاه نیز رونمایی شد. اما جالب اینجاست که پس از رونمایی توسط باشگاه الزمالک مصر، بوپندزا به تیم راپید رومانی پیوست. همین موضوع باعث شده تا مصری‌ها این بازیکن را تهدید به شکایت کرده‌ و تاکید داشته باشند با او قراردادی ٣ ساله امضا کرده‌اند و بوپندزا حق جدایی از الزمالک را ندارد. هرچند که خود بوپندزا معتقد است هیچ قراردادی با الزمالک امضا نکرده و حتی تست پزشکی‌ هم نداده است.

طی ۲۴ ساعت اخیر هم اخباری منتشر شده که در پی سرقت گوشی موبایل پوبندزا، سارقین بخاطر فیلمی از رابطه جنسی که در موبایل او بوده قصد اخاذی داشته‌اند و...!

به هر روی به نظر می‌رسد جذب نشدن بوپندزا با حواشی تمام نشدنی‌اش بی‌تردید یکی از اقبال‌های بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده است.

حاشیه‌های تمام‌نشدنی مهاجم موردنظر پرسپولیس/ پیوستن تیم جدید بعد از ۶ روز! +عکس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد