گوناگون

سرمربی رقیب پرسپولیس اخراج شد

سرمربی رقیب پرسپولیس اخراج شد

ماتیاس یایسل سرمربی الاهلی عربستان که توانسته بود پرسپولیس را در هفته اول لیگ نخبگان شکست دهد از هدایت این تیم اخراج شد.

به گزارش پارسینه؛ الاهلی عربستان در حالی امشب مقابل الوصل امارات قرار می گیرد که ماتیاس یایسل سرمربی این تیم پس از شکست مقابل الجندل در جام حذفی عربستان و باخت به القادسیه در لیگ حرفه‌تی، از هدایت سبزپوشان عربستانی کنار گذاشته شد.  

روزنامه معروف عربستانی امروز در خبری نوشته است: منابع اختصاصی به "الریاضیة" اطلاع دادند که مدیریت باشگاه الاهلی تصمیم به پیدا کردن جایگزینی برای ماتیاس یایسل، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گرفته است.

این منابع همچنین احتمال دادند که دیدار الاهلی برابر الوصل امارات، که قرار است امروز برگزار شود، آخرین بازی یایسل به عنوان سرمربی تیم جده‌ای خواهد بود. با این حال، منابع نزدیک به این سرمربی آلمانی اعلام کردند که او همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ اطلاعی، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، از تصمیم به اخراجش دریافت نکرده است.

الاهلی با برکناری یایسله مبلغ ۶ میلیون دلار را به عنوان غرامت به این مربی آلمانی پرداخت می‌کند. الریاضیه می‌نویسد که روی ویتوریا، سرمربی سابق تیم ملی مصر برای هدایت الاهلی چراغ سبز نشان داده و هفته آینده به ریاض خواهد آمد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد