گوناگون

حرفه ای مثل رفتار امباپه در رئال مادرید

حرفه ای مثل رفتار امباپه در رئال مادرید

حضور امباپه در کلاب‌های شبانه و تفریح او در تعطیلات به جای تمرین‌کردن، اهمیتی برای رئال مادرید ندارد.

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، امباپه به چهره‌ای محبوب و محترم در مادرید تبدیل شده‌است.

به گزارش رلوو، با وجود عصبانیت فرانسوی‌ها به خاطر کناره‌گیری کیلیان امباپه از تیم ملی و هم‌چنین حضور او در یک کلاب شبانه در شب بازی فرانسه با اسرائیل، رئال مادرید هیچ دلخوری‌ای از این بازیکن ندارد و از رفتار و نگرش او کاملا راضی است. امباپه به سبب ورود متواضعانه‌اش به مادرید و هم‌چنین تلاش زیادش برای تطبیق‌یافتن با تیم، بسیار مورد احترام کارکنان و بازیکنان لوس بلانکوس است. این‌که امباپه توانسته دور از شرایط ایده‌آل خود، 7 گل تا اینجای فصل برای رئال مادرید به ثمر برساند، مورد توجه و تقدیر کادرفنی قرار گرفته‌است. هم‌چنین در رختکن کهکشانی‌ها این اعتقاد وجود دارد که امباپه تنها 60 درصد از توانایی‌های خود را نشان داده و او با استفاده از این استراحت دوهفته‌ای، می‌تواند به اوج آمادگی و درخشش برسد.

علاوه بر این، رئال مادرید با سفر کیلیان امباپه به سوئد هیچ مشکلی ندارد و کاملا از این موضوع آگاهی داشته‌است. چون کارلو آنچلوتی به کل اعضای تیم استراحت داده بود، امباپه مختار بود که تعطیلات کوتاهش را هرطور که دوست دارد، سپری کند. به همین خاطر، رئال مادرید به هیچ وجه از رفتار امباپه در این بازه زمانی شاکی و ناراحت نیست.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد