گوناگون

ستاره رئال اختلاف آنچلوتی با پسرش را دامن زد

ستاره رئال اختلاف آنچلوتی با پسرش را دامن زد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید و پسرش داویده کمک مربی این باشگه بر سر آردا گولر نمی توانند به توافق برسند.

به گزارش پارسینه؛ بعد از خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال، آنچلوتی تلاش زیادی می کند تا بازیکنانش به ریتم سابق بازگردند و با آمدن کیلیان امباپه، سرمربی ایتالیایی مجبور شد تغییرات تاکتیکی در ترکیبش ایجاد کند و حالا رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام وظایف متفاوتی دارند، اما لوس بلانکوس هنوز نتوانسته از بیشترین پتانسیل ترکیبش استفاده کند.

به نقل از رادیو مارکا، یکی از مسائل قابل توجه در رئال مادرید ، آردا گولر است که قبل تر چشمه هایی از استعدادش را به رخ کشیده اما هنوز به ثبات نرسیده است. داویده مشتاق است تا گولر یک نقش دائم در ترکیب اصلی ایفا کند و این ستاره ترک تبار را لایق حضور در ترکیب رئال می بیند، اما اصرار داویده با مخالفت کارلتو همراه شده و به نظرش، بازیکن 19 ساله همچنان آماده 90 دقیقه بازی کردن در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نیست. گفته می شود گولر نمی تواند تاثیر خاصی روی بازی رئال مادرید بگذارد و به همین خاطر، کارلتو از او استفاده نمی کند. 

البته کارلو آنچلوتی کمی حق دارد، زیرا بعد از 300 دقیقه حضور در زمین، گولر هنوز نتوانسته گلی بزند یا پاس گل بدهد. 

منبع: فوتبالی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد