گوناگون

این بمب افکن رادارگریز از مرگبارترین سلاح های جهان است+ فیلم

این بمب افکن رادارگریز از مرگبارترین سلاح های جهان است+ فیلم

پارسینه: بمب افکن بی ۲ اسپریت از هواپیماهایی است که مورد توجه ویژه برنامه ریزان نظامی است

به گزارش پارسینه، بمب افکن بی ۲ اسپریت که با نام بمب افکن رادارگریز نیز شناخته می شود، یک هواپیمای سنگین آمریکایی است.

این بمب افکن استراتژیک، دارای فناوری رادارگریز است که برای نفوذ به پدافند ضد هوایی طراحی شده است. این هواپیما در دوران جنگ سرد طراحی شده است که دارای ۲ خدمه است‌. یکی از ویژگی هایی که بمب افکن رادارگریز را برای برنامه ریزان نظامی جذاب می کند این واقعیت است که این هواپیما می تواند برای مدت طولانی در یک منطقه بماند. اگرچه بمب افکن بی ۱، می تواند محموله بزرگتری را حمل کند اما بمب افکن بی ۲ اسپریت قادر است سلاح های خود را با دقت و کارآمدی بیشتر در پرواز مجددا هدف گیری کند که برای یک هدف حساس یا زودگذر، این بروزرسانی های بلادرنگ می توانند بسیار ارزشمند باشند.

بمب افکن رادارگریز ، مادون صوت است و می تواند هم سلاح های متعارف و هم سلاح های هسته ای، مانند هشتاد بمب 500 پوندی کلاس Mk 82 JDAM هدایت شونده با GPS یا شانزده بمب هسته ای 2400 پوندی B83 را مستقر کند. بمب افکن بی ۲ اسپریت تنها هواپیمای تایید شده ای است که می تواند سلاح های بزرگ هوا به سطح را در پیکربندی پنهان کار خودحمل کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد