گوناگون

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید معاون رسانه و تبلیغات وزارت ارشاد از هُلدینگ رسانه ای پارسینه

بازدید معاون رسانه و تبلیغات وزارت ارشاد از هُلدینگ رسانه ای پارسینه

همزمان با سالروز تجلیل از مقام خبرنگار، معاون رسانه ای و تبلیغات وزیر ارشاد از هلدینگ رسانه ای پارسینه دیدار کرد.

خبرنگار : علی علیزاده| به گزارش خبرنگار پارسینه، همزمان با هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال ۱۳۷۷ در اقدامی تروریستی و حمله به کنسولگری ایران در مزار شریف به شهادت رسید، پارسینه میزبان تعدادی از مقامات، رجل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بود.

در همین راستا فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد روز گذشته از هلدینگ رسانه ای پارسینه دیدار و با حمیدرضا اسکندری مدیرعامل این رسانه از نزدیک گفتگو کرد.

photo_5882130528927335371_y

در این نشست صمیمی، فرشاد مهدی پور ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت درخشان پارسینه در پوشش دقیق و صحیح اخبار با حفظ امانتداری، تأکید کرد همواره حضور مثمرثمر رسانه ها و عملکرد صحیح آنها در عرصه اطلاع رسانی، موجب جلوگیری از هر گونه نشر اخبار کذب شده و همچنین در تأمین سلامت افکار عمومی و بهداشت و سلامت روان جامعه موثر است.

در ادامه حمیدرضا اسکندی مدیرعامل مجموعه خبری پارسینه از ارتباط مناسب متولیان فرهنگی و مخصوصاً مقامات عالیرتبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول ادوار گذشته با این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است محمد آقاسی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و محمد سروش معاون فرهنگی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی هم در این دیدار حاضر بودند.

در پایان این جلسه به رسم یادبود مدیرمسئول و تعدادی از خبرنگاران پارسینه با هیأت همراه عکس یادگاری ثبت کردند.

photo_5882130528927335362_y

photo_5882130528927335361_y

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد