گوناگون

آخرین اخبار از نحوه دستگیری مدیرعامل سکه ثامن

آخرین اخبار از نحوه دستگیری مدیرعامل سکه ثامن

پارسینه: مقامات نیروی انتظامی و قوه قضائیه خبر دادند که فرهاد زاهدی‌فر، مدیرعامل «سکه ثامن»، در «یکی از کشورهای همسایه» توسط «پلیس اینترپل» بازداشت و به ایران بازگردانده شده است.

آخرین اخبار از دستگیری مدیرعامل سکه ثامن

به گزارش پارسینه ، روز شنبه جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه نشست با صرافان از دستگیری متهم پرونده سکه ثامن خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارش پلیس، بامداد امروز متهم پرونده سکه ثامن دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده شد.وی ضمن قدردانی از اقدامات پلیس در رابطه با دستگیری این متهم، افزود: طبق گزارش‌ها متهم در برخی استان‌ها نیز پرونده دارد.

دادستان تهران ادامه داد: در مورد دستگیری سایر متهمان نیز دستورات لازم صادر شده است.جعفری دولت آبادی با رد ادعای مطروحه مبنی بر عامدانه بودن فرار متهم و وجود همکاری در این زمینه، تصریح کرد: این فرد قبل از تشکیل پرونده فرار کرده بود و بامداد امروز پلیس با زحمات بسیار زیادی موفق به دستگیری این فرد شده است. وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بلافاصله پس از دستگیری آغاز شده و به تدریج اطلاع رسانی در این زمینه صورت می‌گیرد.

اما از سوی دیگر ناجا با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری فرهاد زاهدی‌فر مدیرعامل شرکت سکه ثامن در خارج از کشور و بازگرداندن او به داخل خبر داد. پلیس اعلام کرد که زاهدی‌فر "با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشور‌ها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت شده". در اطلاعیه پلیس آمده که وی "شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به کشور بازگردانده شده است".

در اطلاعیه نیروی انتظامی، توضیح بیشتری در مورد کشور محل دستگیری و میزان همکاری آن کشور با انتقال فرهاد زاهدی‌فر به ایران ذکر نشده است.این اطلاعیه در عین حال هشدار داده: "مجرمان و غارتگران بیت المال و اموال مردم را در هر مخفیگاهی حتی خارج از مرز‌های میهن اسلامی شناسایی، دستگیر و برای تحمل مجازات قانونی، استرداد اموال و احقاق حق مال باختگان به کشور باز خواهند گرداند".

شبکه خبر تلویزیون هم با انتشار ویدیویی از پیاده شدن فردی با چشم‌های بسته از هواپیما، از دستگیری زاهدی‌فر با همکاری پلیس بین الملل (اینترپل) خبر داده است.در گزارش خبری تلویزیون، این فرد می‌گوید فرهاد زاهدی‌فر است و ضمن تایید خروج از کشور، می‌افزاید که قصد فرار نداشته و می‌خواسته به ایران بازگردد.

براساس گزارش‌ها این مؤسسه ورشکست شده و در همین حال سخنگوی قوه قضائیه، پیشتر گفته بود که ۶۰۰ نفر در این پرونده شکایت کرده‌اند. «بر اساس اطلاعات غیر رسمی سه هزار سرمایه‌گذار و ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه توقیف شده در پرونده سکه ثامن موجود است».



ارسال نظر

  • ناشناس

    به اين سرعت دستگير كردن احتمالا ميخان عليه يك جناح بهره برداري سياسي بكنند!!!!!
    خاوري كشور و محل اقامتش مشخصه ! چرا دستگير نمي كنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد