گوناگون

نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی

نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی

جاروبرقی‌های کارواشی یکی از محصولات تخصصی در صنایع به‌شمار می‌روند که از دوام و ماندگاری بالا برخوردار هستند.

رعایت نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی ازجمله مواردی محسوب می‌شود که باید هنگام استفاده از این محصولات به آن‌ها توجه کنید. اما این نکات شامل چه مواردی هستند؟ انجام‌شان تا چه اندازه مهم است و تاثیرشان بر بالا رفتن عمر جاروبرقی تجاری چقدر خواهد بود؟ این موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن‌ها بپردازیم.

جاروبرقی‌های کارواشی یکی از محصولات تخصصی در صنایع به‌شمار می‌روند که از دوام و ماندگاری بالا برخوردار هستند. اما این قدرت در ماندگاری و سلامت به‌اندازه‌ای نیست تا شما مطمئن شوید که این وسیله برای همیشه به‌درستی کار خواهد کرد. توجه به برخی موارد و عملکردهایی که در ادامه بیان می‌شود به شما کمک می‌کند تا سال‌های بیشتری بتوانید از این وسیله استفاده کنید.

نگهداری از سیم‌های برق جاروبرقی‌های کارواشی

یکی از نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی، مراقبت از سیم‌های اتصال به برق آن‌ها است. برای انواع جاروبرقی‌های صنعتی که جهت نظافت محیط کارگاه خود آن را تهیه کرده‌اید، توجه به سلامت سیم‌های برق یک امر ضروری است.

چراکه استفاده از این دستگاه‌ها به‌صورت مکرر انجام می‌گیرد و سیم‌ اتصال به برق یکی از قسمت‌های آسیب‌پذیر نسبت به جاهای دیگر این جاروها به‌حساب می‌آید. استفاده نادرست شما از این لوازم، سبب پایین آمدن عملکرد و در موارد حادتر، باعث خرابی آن‌ها می‌شود.

در واقع هنگامی که از این دستگاه‌ها برای نظافت کارگاه یا کارواش خود استفاده می‌کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که اتصالات و لوازم جانبی آن‌ها یکی از حساس‌ترین قسمت‌ها در برابر آسیب هستند و نگهداری و بهره‌بردن درست از آن‌ها سبب می‌شود بتوانید زمان بیشتری از این لوازم جهت نظافت استفاده کنید.

جاروبرقی کارواشی را دور از دسترس حیوانات خانگی و کودکان قرار دهید

حیوانات خانگی و کودکان 2 عامل مهم و مخرب برای جاروبرقی‌های صنعتی و انواع جاروبرقی‌های کارواشی به‌حساب می‌آیند. باید به این نکته توجه داشته باشید که حیوانات و کودکان درک درستی از مراقبت و استفاده از این دستگاه‌ها ندارند و بسیار نیز کنجکاو هستند.

حیوانات جونده‌ای مانند خرگوش یا سگ به‌راحتی می‌توانند باعث خورده‌شدن سیم‌های برق و لوازم جانبی در این دستگاه‌ها شوند. بنابراین زمانی که جاروبرقی خود را در محیط رها می‌کنید و در جایی مناسب قرار نمی‌دهید، باید این انتظار را نیز داشته باشید که این حیوانات به‌سراغ آن بروند و برای رفع کنجکاوی و سرگرمی خود، به ‌آن آسیب برسانند.

دربین تمام نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی که معرفی خواهد شد این مورد از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید به آن توجه بسیاری داشته باشید. همچنین قیمت جاروبرقی کارواشی و انواع مدل‌های آن ازجمله عواملی هستند که روی انتخاب و خرید شما تاثیرگذارند. بنابراین تهیه جاروهایی با اندازه و مدل‌های کوچک و قابل‌حمل جهت دور نگه داشتن از دسترس حیوانات و کودکان می‌تواند بهترین راه‌حل برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این دستگاه‌ها باشد.

توجه به ظرفیت جروبرقی‌های کارواشی

Picture2

فرقی نمی‌کند از چه چه نوع جارویی برای نظافت محیط کاری و منزل خود استفاده می‌کنید. توجه به ظرفیت جاروبرقی‌ها همیشه دربین مواردی قرار می‌گیرد که باید برای مراقبت از دستگاه خود به آن توجه داشته باشید. هنگام استفاده از این دستگاه اگر با مخزن پر به کار نظافت ادامه دهید در واقع شما دارید به موتور دستگاه خود فشار وارد می‌کنید و این ازجمله نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی محسوب می‌شود که باید به آن دقت داشته باشید.

رعایت ظرفیت جاروبرقی و عدم پرکردن بیش از حد مخزن آن، یکی از عوامل مهم برای حفظ کارایی و طول عمر انواع دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی، مانند جاروبرقی کارواشی و جاروبرقی آب و خاک، به‌حساب می‌آید. در واقع این کار باعث پایین آمدن قدرت مکش جاروبرقی شما نیز می‌شود.

استفاده درست از اتصالات و لوازم جانبی جاروبرقی‌ها

هرکدام از جاروبرقی‌های صنعتی برای بالا بردن کیفیت نظافت خود دارای برخی اتصالات و لوازم جانبی هستند که مراقبت و استفاده صحیح از آن‌ها یکی از نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی شرکت کسری محسوب می‌شوند.

هر جاروبرقی از مجموعه‌ای از لوازم جانبی و اتصالات مخصوص به خود ساخته شده که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. قبل‌از بهره‌بردن از این دستگاه‌ها، اطمینان حاصل کنید که تمام اتصالات به درستی و محکم وصل شده‌اند و هیچ گونه نشتی یا خرابی در آن‌ها وجود ندارد.

همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این لوازم جانبی پس‌از استفاده، در جای خود قرار بگیرند تا مانع از گم‌شدن آن‌ها در محیط کاری شوید. نداشتن برخی از این اتصالات و لوازم جانبی سبب می‌شود تا کارایی و عملکرد کلی دستگاه شما پایین آمده و توانایی نظافت برخی از قسمت‌ها کارگاه را نداشته باشد.

از جارو کردن مواد خطرناک دوری کنید

Picture3

قبل‌از روشن کردن دستگاه از این موضوع اطلاع حاصل کنید که قرار است چه موادی را از روی سطح کارگاه خود جمع‌آوری کنید. مواد قابل اشتغال ازجمله مواردی است که هنگام جاروکردن محیط باید آن توجه کنید و مانع از ورود آن‌ها به درون مخزن جاروبرقی خود شوید.

از نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی این است که این مورد را جدی بگیرید و با برداشتن زباله‌های بزرگ و آسیب‌رسان، از بروز آسیب‌ به جاروبرقی و حتی بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنید.

مواد قابل‌اشتعال می‌توانند باعث انفجار یا آتش‌سوزی شوند و این در حالی است که مواد سمی و خورنده می‌توانند به شما آسیب وارد و اجزای داخلی جاروبرقی را تخریب کنند. برای بالابردن عمر این دستگاه و حفظ ایمنی خود نیاز دارید تا از این موضوع اطمینان مطمئن شوید که قرار است چه موادی را از روی سطوح کارگاه خود جمع‌آوری کنید.

جمع‌بندی

نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی های صنعتی و کارواشی به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن‌ها به بالا رفتن طول عمر دستگاه و سلامت آن کمک کنید. جاروبرقی‌های صنعتی و انواع آن‌ها به‌علت نوع کاربری که دارند دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند تفاوت در قیمت هستند.

از نکات مهم در این زمینه می‌توان به نگهداری درست از سیم‌های جاروبرقی، توجه به ظرفیت محصول، استفاده درست از اتصالات و عدم جمع‌آوری زباله‌های خطرناک اشاره کرد. برای خرید جاروبرقی‌های صنعتی و کارواشی در بهترین قیمت و کیفیت، همچنین کسب اطلاعات کامل درخصوص نحوه نگهداری از آن‌ها می‌توانید با کارشناسان شرکت کسری ارتباط برقرار کنید.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد