گوناگون

رییس یک رسانه اهل تسنن متقاضی دریافت دعای کمیل شد

پارسینه: رییس شبکه تلویزیونی اسلامی تی وی از شبکه‌های اهل تسنن در دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خواست برنامه‌های معارفی تلویزیون ایران به ویژه ادعیه و دعای کمیل در اختیار این شبکه قرار گیرد.

به گزارش سینما خبر؛ حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار خود با فرهاد عمر مدیر شبکه اسلامی تی وی آفریقای جنوبی از اشتراکات دینی میان دو ملت سخن گفت و خواستار پوشش بیشتر انقلاب‌های بیداری اسلامی در رسانه‌های اسلامی شد.

مشاور رسانه‌ای مدیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به خیزش‌های مردم در کشورهای اسلامی، از رسانه‌های غربی در زمینه انعکاس اخبار بیداری اسلامی انتقاد کرد و گفت: انقلاب‌هایی که همه مردم یک صدا الله اکبر سر می‌دهند و به محض شنیدن صدای اذان به جماعت می‌ایستند، موجب ذلت آمریکا، اسرائیل و دست نشانده‌های آنان شده است.

وی به بایکوت رسانه‌ای غرب در زمینه بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: اکنون رسانه‌های اسلامی و عربی موظفند این بایکوت خبری را شکسته و فریاد اسلام را به گوش جهانیان رسانند.

بنابر گزارش مهر در این دیدار فرهاد عمر مدیر شبکه تلویزیونی اسلام تی وی به شرح گزارشی از وضعیت و فعالیت‌های شبکه اسلام تی وی پرداخت و گفت: در آفریقای جنوبی حدود چهار و نیم میلیون مسلمان وجود دارد که بیش از 1 میلیون آنها بیننده برنامه‌های این شبکه هستند.

مدیر شبکه اسلام تی وی آفریقای جنوبی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار خواستار همکاری بیشتر و انتقال تجربیات شبکه قرآن و معارف سیما به شبکه اسلام تی وی شد.

در پایان گروسی یک دستگاه قرآن دیجیتال و چند CD ادعیه به فرهاد عمر اهدا کرد. در حاشیه این دیدار نیز مدیر شبکه اسلام تی وی با شنیدن فرازهایی از دعای کمیل از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خواست نظیر چنین برنامه‌هایی در اختیار شبکه اسلام تی وی قرار گیرد.


منبع : سینما خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد