گوناگون

راه‌اندازی ۲۵۴ خانه داوطلب برای مشاغل مختلف

پارسینه: رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی 254 خانه داوطلب تخصصی در حوزه‌های پزشکان، فرهنگیان، خبرنگاران و ... خبرداد.

فرح‌ناز رافع ، با اعلام راه‌اندازی 254 خانه داوطلب تخصصی در سراسر کشور در یک ماه اخیر، گفت: این خانه‌های داوطلب تخصصی مکانی برای مشارکت فعال داوطلبان متخصص در راستای توسعه، هماهنگی و اولویت‌بندی فعالیت‌های آنان که باعث ارتقا و نظم‌پذیری خدمات داوطلبی است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت خانه‌های داوطلب در سازمان‌دهی و هدایت اعضا و داوطلبان، گفت: در ادامه روند تاسیس خانه‌های داوطلب عمومی، تشکیل خانه‌های داوطلب تخصصی به عنوان مکمل در راستای افزایش بهره‌وری‌ها ایجاد می‌شود.

رافع با بیان اینکه این خانه‌ها در راستای زمینه‌سازی برای بهره‌مندی تخصصی از دانش و تجربیات داوطلبان تشکیل شده است، گفت: ایجاد فضای فعالیتی مناسب برای انجام امور تخصصی، ایجاد عوامل انگیزشی برای بکارگیری بهتر در زمینه‌های تخصصی، جلوگیری از ادغام و تداخل برنامه‌ها، افزایش بازدهی داوطلبان برای داشتن برنامه‌های کیفی، تخصصی و ارائه خدمات به موقع و موثر با دقت و کیفیت بالا از جمله اهداف راه‌اندازی خانه داوطلب تخصصی است.

به گفته رافع، تاکنون 254 خانه داوطلب تخصصی در یک ماه گذشته بازگشایی و راه‌اندازی شد.

وی در مورد انواع خانه داوطلبان تخصصی، گفت: خانه داوطلب پزشکان، اصناف و بازاریان، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و ... است و بر همین اساس کلیه این خانه‌های داوطلب دارای شرح وظایف مدون با ساختارهای اجرایی در راستای پیشبرد اهداف عالیه جمعیت است.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد