گوناگون

مجید مظفری؛ نخستین شهربان‌یار تهران

مجید مظفری؛ نخستین شهربان‌یار تهران

پارسینه: مجید مظفری(بازیگر سینما و تلویزیون) به عنوان نخستین شهربان‌یار معرفی و لوح تقدیری نیز توسط معاون شهردار به وی ارائه شد.


با اعطای نشان نمادین به نخستین شهربان یار شهر تهران (مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون) از امروز(13 تیرماه) فعالیت رسمی شهربان‌یار‌ها در شهر تهران آغاز می‌شود. این افراد با ارائه گزارش تخلفات ساخت و ساز در شهر تهران به شرکت‌های شهربان و حریم‌بان حافظ شهر خواهند بود.

نخستین مانور نیروهای شرکت‌های شهربان و حریم‌بان درسال جاری در بوستان ولایت برگزار شد.

خانلری(مدیرعامل شرکت‌های شهربان و حریم‌بان) با اشاره به آغاز طرح شهربان یار در محلات ۲۲ گانه تهران درباره این طرح گفت: ‌در این طرح شهروندان به کمک ما می‌آیند و با گزارش تخلفات در حوزه‌های وظایف دو شرکت شهربان و حریم‌بان ما را در اداره شهر همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخورد فیزیکی با متخلفان باید حذف شود، تصریح کرد: با فرهنگ سازی می‌توان از مردم بخواهیم تا در اداره شهرشان به ما کمک کنند بدون شک همکاری آن‌ها به نفع خود و شهرشان است تا در آینده زندگی مناسب‌تری را در شهرشان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت‌های شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار عملیات توسط این دو شرکت انجام شده است، تاکید کرد: در یازده حوزه اجرایی از جمله سد معبر، ساخت و ساز‌های غیرمجاز، تخریب، اجرای آرای ماده صد و غیره عملیات‌های متعددی انجام داده‌ایم.

جاوید(معاون شهردار تهران) با بیان اینکه شهربانان و حریم بانان امانتدار شهر هستند، گفت: اکثر قریب به اتفاق همکاران اجرایی ما در شرکت‌های شهربان و حریم‌بان علاوه بر پاکدستی امانتدار نیز هستند و به وظایف خود پایبندند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش مجموعه شهربان و حریم‌بان با همراهی مردم داریم که در این رابطه با شناسایی افراد و آموزش آن‌ها در قالب شهربان یار شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا به همکاران اجرایی کمک شود پیوست اجتماعی مجموعه شهربان و حریم‌بان با شهروندان رابط تهیه شده است و قرار است با اطلاع‌رسانی از جانب مردم آن‌ها نیز همراه این مجموعه باشند.
وی با بیان اینکه مجموعه شهربان و حریم‌بان نیروهای اجرایی این دو مجموعه و شهروندان مثلثی هستند که می‌توانند در اداره شهر موثر عمل کنند، گفت: خوشحالیم از اینکه از امروز فعالیت رسمی شهربان یار آغاز می‌شود.

مجید مظفری(بازیگر سینما و تلویزیون) به عنوان نخستین شهربان‌یار معرفی و لوح تقدیری نیز توسط معاون شهردار به وی ارائه شد.

مظفر در جمع مجموعه نیروهای شرکت‌های شهربان و حریم‌بان با ابراز خرسندی با حضور در این جمع گفت: ‌همواره دغدغه‌های حفظ فرهنگ و معماری شهرم بوده است و خوشحالم که به عنوان یک عضو کوچک می‌توانم در این زمینه موثر باشم.

وی ادامه داد: با حضور فعال نیروهای اجرایی شهربان و حریم‌بان در زمینه حفظ هویت معماری شهرم آسوده خاطر شدم و از همین جا دست‌های شما دوستان را می‌بوسم.
منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد