گوناگون

درخواست طلاق به خاطر نخريدن گوشي

پارسینه: مرد جوان در ابتدای جلسه دادگاه به قاضی گفت: همسرم زمانی که به درخواست ازدواج من جواب مثبت داد، اطلاع داشت که از لحاظ مالی ضعیف هستم و نمی‌توانم به تمام خواسته‌های مالی او پاسخ دهم.

به گزارش ايسنا، مرد جوان اضافه کرد: همسرم به​دلیل اين‌كه من پول نداشتم برايش گوشی آيفون بخرم دو ماه مرا ترک کرد و به خانه‌ پدرش رفت و بعد از اين مدت از من خواست از یکدیگر جدا شویم.در ادامه‌ جلسه دادگاه، همسرش گفت: زمانی که به شوهرم «بله» گفتم، می‌دانستم وضع مالی مناسبی ندارد؛ به همین دلیل نه مهریه سنگینی تعیین کردم و نه جشن ازدواجی برگزار کردیم، اما شوهرم از علاقه‌ من نسبت به خود سوءاستفاده کرده است.


این زن جوان که ۲۸ سال دارد، افزود: دو سال از زندگی‌مان می‌گذشت و در اين مدت من حتی از شوهرم نخواستم برايم پوشاكي بخرد و متاسفانه او فکر کرد این قناعت وظیفه‌ من است، در حالی که من برای آینده زندگی‌مان با او مدارا می‌کردم.زمانی که از او خواستم برايم گوشی آيفون بخرد، او گفت که نمی‌تواند اين مقدار هزینه کند، اما بعد از چند روز همان گوشی را برای خواهرش خرید و من آن‌موقع متوجه شدم همه‌ حرف‌های همسرم دروغ است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد