گوناگون

گل محمدی: مهاجمین پرسپولیس اتحاد خوبی دارند

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اختلاف بین مهاجمان تیمش را رد کرد و گفت: مهاجمان پرسپولیس از اتحاد خوبی برخوردارند و هماهنگی آنها در دیدار با ذوب آهن این موضوع را اثبات می کند.

ˈ یحیی گل محمدی ˈ سه شنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور اظهار کرد: بازیکنان در سخت ترین شرایط توانسته اند عملکرد خوبی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه ˈ بازی سختی را مقابل ذوب آهن انجام دادیم ˈ، افزود: تیم ذوب آهن اصفهان نقاط مثبت زیادی دارد و بازی با این تیم در اصفهان بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی متعادلی از سوی هر دو تیم انجام شد، افزود: دو تیم موقعیت های زیادی در اختیار داشتند اما ما توانستیم از موقعیت خود استفاده و با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی اظهار کرد: در دیدارهای حذفی جبران اشتباه سخت است و هر تیمی که بتواند کمتر اشتباه و از موقعیت ها استفاده کند به برتری می رسد و امروز توانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم.

گل محمدی در باره اعتراض تیم استقلال به تاریخ بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور، گفت: برنامه های جام حذفی دو ماه قبل مشخص و بر اساس برنامه های تیم ملی و لیگ برتر تنظیم شده است از اینرو به اعتقاد من تغییر زمان این دیدارها صحیح نیست.

وی افزود: البته اختلاف سپاهان و استقلال بر سر زمان برگزاری دیدار این دو تیم در جام حذفی به ما مربوط نیست و این دو باشگاه باید به توافق برسند.

تیم پرسپولیس عصر سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه یک بر صفر از سد ذوب آهن گذشت و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد