گوناگون

دو کشته و ۱۰ زخمی در تصادفات ۱۳ به در

پارسینه: فرمانده پلیس راه استان کردستان از کشته و زخمی شدن 12 نفر در تصادفات جاده ای در روز 13 فروردین ماه در این استان خبر داد.

رمضان نادری در گفتگو با مهر، با اشاره به وضعیت تصادفات روز گذشته در جاده های استان کردستان اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته دو فقره تصادف منجر به مرگ در جاده های استان گزارش شد که در این دو تصادف در مجموع 12 نفر کشته و زخمی شدند.

وی ادامه داد: در تصادف اول که در مسیر سنندج به سمت سقز روی داد به دلیل برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو 405 متاسفانه دو نفر کشته و هشت نفر نیز به شدت زخمی شدند.
فرمانده پلیس راه استان کردستان با اشاره به اینکه در محل وقوع این حادثه یک نفر فوت کرد و بعد از انتقال مجروحین به مراکز درمانی یک نفر دیگر از آنها فوت کرد، افزود: ترکیدگی لاستیک پراید و انحراف به چپ دلیل اصلی وقوع این حادثه گزارش شد.
وی با اشاره به وقوع یک حادثه دیگر منجر به مرگ در جاده های استان کردستان در روز گذشته بیان کرد: حادثه دیگر تصادف رانندگی در مسیر جاده روستای دیواندره روی داد که در جریان وقوع این تصادف رانندگی نیز یک نفر کشته و یک نفر نیز زخمی شد.
نادری یادآور شد: در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو وانت برخورد کرد که در نتیجه راننده موتور سیکلت در محل حادثه کشته شد و یک نفر نیز زخمی شد.
وی با اشاره به اینکه در مجموع در روز 13 فروردین ماه هشت تصادف رانندگی منجر به خسارت در جاده های استان کردستان گزارش شده است، اظهار داشت: علیرغم افزایش چند برابری ترددها در روز گذشته پلیس با استفاده از تمامی توان و امکانات در اختیار تلاش کرد تا از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کند.
فرمانده پلیس راه استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: محدودیت های ترافیکی اعمال شده در جاده های استان کردستان تا پایان 16 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد و انتظار می رود که با همکاری رانندگان وسائل نقلیه شاهد وقوع هیچ حادثه ای در جاده های این استان نباشیم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد