گوناگون

آغاز عملیات اسکان زلزله‌زدگان شهرستان دشتی

پارسینه: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آغاز عملیات اسکان زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خبر داد.

محمود مظفر بامداد چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: گروه‌های مختلف امدادی از نقاط مختلف استان بوشهر و استان‌های همجوار از لحظات اولیه این حادثه به کمک زلزله‌زدگان شتافته‌اند و کمک‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام داده‌اند.

وی به حضور امدادگرانی از استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان و خوزستان در مناطق حادثه‌دیده اشاره کرد و بیان داشت: عملیات امداد و نجات به شکل خوبی انجام شده است.رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه عملیات جستجو در بیش از 90 درصد مناطق شنبه و طسوج و کاکی پایان یافته است، ادامه داد: تلاش داریم که این عملیات تا صبح چهارشنبه به پایان برسد.وی به حضور گسترده تیم‌های عملیاتی در مناطق حادثه دیده اشاره کرد و بیان داشت: همچنین تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان‌های خوزستان و فارس در منطقه حضور یافته‌اند.

مظفر همچنین از حضور سگ‌های تجسس در این منطقه برای یافتن افراد آسیب دیده خبر داد. وی در پایان خاطرنشان ساخت: عملیات اسکان زلزله‌زدگان این شهرستان آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد