گوناگون

عرضه آي‌فون ۵s به تاخير افتاد!

پارسینه: عرضه آي‌فون 5S شرکت اپل به دليل مشکلي که در ابزار جديد اسکن اثرانگشت اين گوشي به وجود آمده، تا بعد از ماه ژوئن به تاخير افتاد.

عرضه آي‌فون 5S شرکت اپل به دليل مشکلي که در ابزار جديد اسکن اثرانگشت اين گوشي به وجود آمده، تا بعد از ماه ژوئن به تاخير افتاد.

براساس گزارش تلگراف،‌ منبعي آگاه در تايوان اعلام کرد شرکت اپل در تلاش براي يافتن ماده پوششي است که با حسگرهاي اثرانگشت در گوشي آي‌فون 5S درگير نشده و کار آنها را مختل نکند،‌از اين رو عرضه اين گوشي به احتمال زياد با تاخير مواجه خواهد شد.

علاوه بر‌اين،‌اين منبع تايواني اعلام کرد اپل درحال ساخت مدلي ارزان‌قيمت‌تر ويژه مشتريان کم درآمد خود در بازارهايي مانند چين و هند است. هردوي اين گوشي‌ها از نمايشگري 4 اينچي برخوردار است اما نسخه ارزان تر به احتمال زياد از ابزار اسکنر اثر انگشت که جايگزين سيستم رمزعبور در گوشي‌هاي قبلي اپل خواهد شد، برخوردار نخواهد بود.

معرفي تکنولوژي اسکن اثرانگشت در گوشي‌هاي اپل از سال گذشته که اين شرکت توانست شرکت بيومتريک AuthenTec را در اختيار بگيرد، قابل پيش‌بيني بود. سرمايه‌گذاران و عرضه‌کننده‌ها به واسطه حضور پررنگ شرکت‌هاي رقيب،‌مانند سامسونگ در بازار جهاني توانايي تخمين ميزان تقاضا براي اين گوشي جديد را ندارند. کاهش ميزان فروش محصولات اپل در بازارهاي جهاني بيانگر اين حقيقت است که ارزش سهام اين شرکت و شرکت‌هاي وابسته‌اش ظاهرا رو به سقوط گذاشته‌است. يکي از عرضه‌کننده‌هاي اپل در ژاپن مي‌گويد دست‌اندرکاران بازار اين شرکت را به‌خاطر محصولات گران‌قيمت و غير‌قابل دسترسي‌اش که منجر به کاهش فروش و محبوبيت آنها شده، به شوخي شرکت سيب سمي مي‌نامند.

هرسال پيش از عرضه محصولات جديد اپل، شايعات و حدس و گمان‌هاي فراواني منتشر مي‌شوند،‌اما امسال موضوعيت اصلي اين شايعات ارتباطي با ويژگي‌هاي محصول جديد ندارد، بلکه درباره ميزان تقاضاي خريد براي محصول جديد اپل با وجود گرايش مصرف‌کنندگان به انتخاب جايگزين‌ها،‌ به ويژه گوشي‌هاي شرکت سامسونگ که اکنون بزرگترين فروشنده موبايل در جهان شناخته مي‌شود، بوده است.

منبع:همشهري آنلاين

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد